Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu przedwczoraj o 14:35
Witam wszystkich
vudka dnia 30.05.2017 o 20:08
Avi na jakąś gierke w końcu po paru miesiącach
brhi dnia 13.05.2017 o 01:38
nikt o lanie nie pisze?
bossik dnia 05.05.2017 o 10:53
baczka zapraszam do napisania tematu na forum , a nie jako artykul :)
vudka dnia 29.04.2017 o 18:30
Siedziałem wczoraj cały dzień ale pusto darquel gdzieś był po za domem a wieju w Polsce...
Rcon dnia 29.04.2017 o 16:00
czasem tam siedze
vudka dnia 29.04.2017 o 12:28
A na tsie siedzisz? Bo cały ds
Rcon dnia 28.04.2017 o 20:57
nie wiem nie gram w gre
vudka dnia 28.04.2017 o 18:18
hardlag dzieje się coś jeszcze?
brhi dnia 08.04.2017 o 23:21
/connect 136.243.70.233:27960
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleonline
MANIEK INO42 minuty temu
hessugodzine temu
Perez3 godziny temu
mazakdzisiaj o 10:31
tapir76dzisiaj o 06:34
bossikwczoraj o 22:07
Goœci na stronie: 5 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Railgun
Napisane przez: G
Data: 06 listopad 2010

# Railgun #






Mimo, iż mapa Railgun jest jedyną ze standardowych map, na której drużyna niemiecka jest w natarciu i musi realizować kolejne wyznaczone przed nią cele, to drużyna axis nie ma jednak na niej łatwego życia. Misją axis jest przewiezienie amunicji do swojego potężnego działa kolejowego, pieszczotliwie nazywanego przez żołnierzy DORA. Muszą oni eskortować pociąg wożący amunicję dla Dory na drugi koniec mapy, tylko po to aby załadować nań amunicję i przemierzyć tę samą drogę w drugą stronę. Po drodze muszą dwa razy podnieść, ulokowany tuż obok podstawowego respawn punktu allied, pilnie strzeżony szlaban. Na górce, przy szlabanie ulokowane jest MG, które ostrym ostrzałem z bliskiej odległości, bezlitośnie wycina nacierające oddziały. Samo przewiezienie amunicji do działa, pod swój spawn, nie zapewnia jednak axis zwycięstwa. Ammo trzeba jeszcze przeładować na drugi pociąg, bezpośrednio dowożący je na działo. Kolejno natomiast, odpalić działo guzikiem znajdującym się głównej sterowni działa, która może jednak jeszcze wymagać odbudowy, po wcześniejszym wysadzeniu przez alianckiego inżyniera.





1. Główny respawn punkt axis, a także miejsce postoju pierwszego pociągu.
2. Główna sterownia działa, w której przełączenie guzika po załadowaniu amunicji, kończy mapę .
3. Szlaban odcinający drogę do Ammo Depot i okop z MG, pilnie strzeżone przez oddziały alianckie.
4. Główny respawn punkt allied.
5. Command Post (może być zbudowane zarówno przez aliantów, jak i axis, ale tylko tym drugim daje dodatkowy spawn point.
6. Ammo Depot – miejsce składowania amunicji do Dory oraz jej załadunku, z możliwym do wybudowania, a także obracającym się o 360 stopni MG. Jest to także dodatkowy spawn punkt dla oby drużyn, zależnie od tego, która obecnie ma wciągniętą na maszt flagę.
7. Miejsce przeładunku ammo z pierwszego na drugi pociąg.


# Axis #


Oczywiście podstawowym celem drużyny axis jest przewiezienie ammo ze składu i załadowanie na działo Dora, to jednak jest to praktycznie niewykonalne bez realizacji innych strategicznych celi na tej mapie. Szlaban, oddzielający drogę do składu amunicji, jest bardzo oddalony od podstawowego spawna axis i aby przeprowadzić skuteczne natarcie drużyna axis musi zapewnić sobie jakiś bliższy respawn punkt. Jeden może im dać budowa Command Post, w bunkrze tuż obok szlabanu. Niedaleko zlokalizowane jest też MG, z którego świetnie można kampić na wychodzące ze spawna oddziały allies. Kolejny spawn zapewnia zajęcie Ammo Depot. Tam również jest obronne MG, ale musi być wpierw wybudowane przez inżyniera (obojętnie której drużyny). Celem dodatkowym axis na tej mapie jest centrum sterowania potężnym działem kolejowym. Alianci wysadzają je zazwyczaj tuż na początku mapy i szczerze mówiąc, nie ma wielkiego sensu go odbudowywać, aż do momentu załadowania amunicji na drugi pociąg, gdyż notorycznie będzie ono wysadzane przez alianckich inżynierów. Tak czy siak, po wejściu w posiadanie dodatkowych respawnów, drużyna axis może do szturmu na szlaban, oddzielający ich pociągowi drogę do składu amunicji. Ciekawostką na tej mapie jest fakt, że szlaban mogą otwierać i opuszczać obie strony, a pociąg zależnie od tego, której drużyny gracz wsiądzie do środka, jedzie w jedną lub drugą stronę. Jednak jeśli axis doprowadzą pociąg do składu amunicji, to automatycznie rozpoczyna się jej załadunek, niezależnie od tego w posiadaniu której drużyny jest aktualnie ammo depot. W tej chwili historia niejako zatacza koło i team axis musi ponownie eskortować pociąg z amunicją, po drodze podnosząc szlaban, prawie aż pod swój główny spawn. Tam następuje przeładowanie ammo na drugi pociąg, który po przebyciu bardzo króciutkiej trasy, dowozi amunicję bezpośrednio pod Dorę. Ostatnim celem axis, po dostarczeniu amunicji, jest wciśnięcie guzika w sterowni działa, odpalającego Dorę.

# Allies #


Oczywistym jest, że allies nie mogą dopuścić aby Niemcy przetransportowali i załadowali amunicję na Dorę. Aby tego dokonać nie wystarczy strzelać. Na samym już początku misji, aby potem nie okazało się że obiekt jest skutecznie broniony przez axis, trzeba wysadzić sterownię działa. Dokona tego inżynier udający się ulokowanym na prawo wyjściem ze spawna. Drugi inżynier, udający się środkowym wyjściem, odpowiedzialny jest skonstruowanie MG obok szlabanu oraz co chyba ważniejsze, Command Post w bunkrze za torami. Ewentualny trzeci oddział powinien ruszyć na lewo ze spawna, tak aby w niedługim czasie po rozpoczęciu mapy, zająć Ammo depot i pozbawić axis dodatkowych punktów respawn. Jeśli wszystkie trzy operacje się powiodą, nie ma nic prostszego niż oblężenie drużyny axis pod ich spawnem, który położony jest w wąskim gardle, z trzech stron otoczonym niemożliwymi do pokonania wzniesieniami. Głównym celem obrony jest szlaban kolejowy, który dzieli i opóźnia drogę pociągu do składu amunicji. Szlaban aczkolwiek dobrze ufortyfikowany jest trudny do obrony, gdyż oddziały wrogą mogą atakować z trzech, a nawet czterech stron. Nawet, gdy axis dojadą pociągiem do ammo depot i załadują na niego ammo, taktyka allies się nie zmienia. Nadal musza dążyć do utrzymania składu amunicji, w którym stoi pociąg z ammo, a także za wszelką cenę muszą utrzymać szlaban kolejowy zamknięty. Jeśli jednak obrona tych punktów się nie powiedzie i przeciwnik zdoła dowieść ammo do miejsca przeładunku między pociagami, drużyna allied musi zmienić taktykę. Teraz walka toczy się o dwa punkty. Główną sterownię działa, która już dawno powinna być wysadzone przez alianckiego inżyniera oraz drugi pociąg transportujący amunicję, którego trasa tym razem wynosi zaledwie około 200 metrów.Odbudowanie guzika w sterowni może nieraz okazać s0ie o wiele trudniejsze niż przewiezienie ammo.

# Podsumowanie #


Mapa, mimo że jest jedyną z podstawowych map, na której atakują axis, jest bardzo dla tej drużyny ciężka. Z olbrzymiego spawna allied są trzy wyjścia, pozwalające włączyć się do walki z różnych kierunków. Ze spawna axis są dwa wyjścia, bardzo blisko siebie położone i łatwe do zablokowania ogniem artyleryjskim, połączonym z ostrzałem z broni lekkiej i ciężkiej. Najciekawszym aspektem tej mapy jest, iż pociągi transportujące amunicje do działa, mogą zależnie od tego, której drużyny gracz wsiądzie do środka, jedzie w jedną lub drugą stronę. Gra nieraz wygląda jak zabawa w kotka i myszkę, ale mimo tego gorąco polecam tę mapę.



Screen 1


Screen 2
Screen 3


Screen 4


Screen 5


Screen 6


Screen 7


Screen 8


Screen 9


Screen 10


Screen 11


Screen 12




Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 0]   [Czytał: 4310]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas napisać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [2 głosy]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [żadnych głosów]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

1shot1kill.pl

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 5
Zarejestrowanych: 3 146
Najnowszy User: KAMKILL
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 823 410
Unikalnych wizyt dziœ: 1 941
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 259 224
Wszystkich postów: 22 127
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 8 użytkowników:
~Google, MANIEK INO, hessu, Perez, mazak, tapir76, bossik, Wodzu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl