Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu wczoraj o 14:35
Witam wszystkich
vudka dnia 30.05.2017 o 20:08
Avi na jakąś gierke w końcu po paru miesiącach
brhi dnia 13.05.2017 o 01:38
nikt o lanie nie pisze?
bossik dnia 05.05.2017 o 10:53
baczka zapraszam do napisania tematu na forum , a nie jako artykul :)
vudka dnia 29.04.2017 o 18:30
Siedziałem wczoraj cały dzień ale pusto darquel gdzieś był po za domem a wieju w Polsce...
Rcon dnia 29.04.2017 o 16:00
czasem tam siedze
vudka dnia 29.04.2017 o 12:28
A na tsie siedzisz? Bo cały ds
Rcon dnia 28.04.2017 o 20:57
nie wiem nie gram w gre
vudka dnia 28.04.2017 o 18:18
hardlag dzieje się coś jeszcze?
brhi dnia 08.04.2017 o 23:21
/connect 136.243.70.233:27960
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleonline
hessu18 minut temu
bossikgodzine temu
MANIEK INO3 godziny temu
mazakdzisiaj o 10:09
vudkawczoraj o 23:16
tapir76wczoraj o 18:07
Goœci na stronie: 3 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Braundorf_b4
Napisane przez: G
Data: 08 listopad 2010

# Braundorf_b4 #







Swojego czasu była to bardzo popularna do sparów, oficjalna mapa CB. Obecnie odeszła troszeczkę w zapomnienie, ale niewykluczony jest jej powrót do łask w nadchodzących sezonach. Mapa charakteryzuje się mrocznym, surowym klimatem. Wielu graczy, żali się, iż "nic na niej nie widzi". Ja osobiście ustawiam najwyższą możliwą jasność!


# Allies #


Podstawowym celem drużyny allies na tej mapie jest wysadzenie centrum sterowania potężnego niemieckiego bunkra położonego niedaleko wsi Braundorf. Aby tego dokonać allies muszą zająć pierwszy, wysunięty spawn point axis oraz wysadzić potężną bramę zagradzającą drogę do bunkra. W jakiej tego dokonają kolejności zależy zazwyczaj od doboru taktyki lub po prostu przebiegu danej potyczki.


# Axis #


Team axis na tej mapie, za wszelką cenę nie może pozwolić aliantom na wysadzenie centrum sterowania bunkrem. Wpierw bronią potężnej bramy, odgradzającej aliantom drogę do bunkra. Tuż obok mają swój pierwszy respawn punkt. Gdy stracą bramę, pozostaje im jedynie obrona swojego bezcennego bunkra.


1. Pierwszy respawn punkt allies.
2. Skrzynki z amunicją i apteczkami.
3. Olbrzymia brama, otwierająca główną drogę do bunkra.
4. Pierwszy respawn punkt axis oraz drugi respawn punkt allies (po wysadzeniu bramy głównej).
5. Side-door - drzwi na bocznej drodze do bunkra, także wymagające wysadzenia dynamitem.
6. Command Post (CP) - jeśli wybudowany, jest alternatywnym respawn punktem dla alies).
7. Krata boczna - krata ochraniające boczne do bunkra. Można przez nią strzelać do przeciwników po drugiej stronie, a także może być błyskawicznie zniszczona ładunkiem stachel.
8. Drugi respawn punkt axis (po wysadzeniu bramy głównej przez allies).
9. Bunker Control - centrum sterowania bunkrem - główny objective tej mapy.


# Taktyka allies #


Z pierwszego punktu respawn allies do gramy głównej prowadzą 3 drogi. Na prawo od spawna odchodzi najkrótsza droga do flagi axis (popularnie nazywana "krotką"). Na lewo biegnie główna droga do bramy ("main"), od której po pierwszym zakręcie oddziela się ścieżka, na której są skrzynki z amunicją i apteczkami ("biała"). Podążając nią można oto podłożyć dynami pod bramą główną, zanim dotrzemy do pierwszego spawna axis. Między mainem i krótką, jest drewniany łącznik zwany "kurnikiem". Tutaj jest też drabina prowadząca na antresolę biegnącą nad drogą główną i skręcającą wprost na bramę główną i wyjście z respa axis. Obojętnie, którędy uda im się to osiągnąć, allies muszą podłożyć dynamit pod "Main Gate". Po wybuchu bramy respawn punkt allies przenosi w miesjce, gdzie dotychczas odradzali się axis, którzy od tej pory będą respili się w środku bunkra, niedaleko "Bunker Controls". Po wysadzeniu bramy, droga do bunkra stoi otworem, aczkolwiek nie jest ona łatwa. Droga główna biegnie po dużej przestrzeni otwartej, gdzie alianci są narażeni na silny i skuteczny ostrzał wrogiego oddziału. Tuż za rozwaloną bramą są jednak również schodki, które prowadzą na oskrzydlającego przejścia ("drewniana"), które pozwala allies na wejście do bunkra górnym wejściem. Dobrze zorganizowana obrona axis, ze względu na układ terenu może łatwo zneutralizować krzyżowym ogniem i zatrzymać natarcie allies. Wówczas nie zostaje nic innego, jak udać się drogą boczną. odchodzi ona na lewo od spawna allies po wysadzeniu bramy głównej. Drużyna decydując się na to rozwiązanie, musi być gotowa poświęcić na to rozwiązanie sporą część czasu mapy. Po drodze do wysadzenia jest kolejna, mniejsza, tym razem boczna brama na drodze do bunkra. Tuż po niej trzeba zbudować CP, które jest kolejnym, alternatywnym respawn punktem allies. Jeśli drużyna axis ma dobrze zorganizowaną obronę, to tuż za CP wpadamy na kolejną barierę, w postaci kraty oddzielającej nas od bunkra. Po jej zniszczeniu, dynamitem lub satchelem, od głównej sterowni bunkra dzieli nas zaledwie kilka zakrętów korytarza. Aby jednak nie było tak dobrze, niedaleko znajdują się dwa wyjścia z respawn punktu axis. Obojętnie, którą drogę wybiorą alianci, muszą oni wysadzić dynamitem pod centrum sterowania bunkrem Braundorf, przed upływem wyznaczonego czasu.


# Taktyka axis #


Na początku mapy drużyna axis musi broni bramy głównej oraz znajdującej się tuż obok flagi w pierwszym spawnie. Na lewo od spawna biegnie również odnoga do CP oraz bocznego wejścia do bunkra, ale póki flaga nie jest zajęta przez allies, praktycznie niemożliwe jest przemknięcie tamtędy. Gdy pierwsza faza obrony się niepowiedzie, respawn punkt axis jest automatycznie przenoszony do wnętrza bunkra. Od tego czasu axis powinni skupić się na zablokowaniu trzech wejść do bunkra. O ile dość latwe jest to na wejściu bocznym, gdzie inżynier może zbudować kratę oraz CP, to trudniejsza sprawa jest na przedzie bunkra. Gdzie obok siebie znajdują się szerokie wejście prowadzące wprost do sterowni bunkra oraz mniejsze wejście na górze ("góra"), prowadzące okrężną drogą, z lewej strony wpadające do "Bunker Controls". Najbardziej narażone jest na ataki oraz wymagające największej uwagi jest jednak wejście główne, od którego dwa zakręty dzielą drużynę allies od sterowni bunkra. Sterownia, aczkolwiek położona blisko spawna axis, jest trudna do obrony, gdyż nie dość że prowadzą do niej 3 korytarze, to jeszcze dzięki schodom i podestom, żołnierze prowadzą ostrzał zarówno z góry, jak i z dołu. Bunkier mimo tego, że nie jest duży, sprawią wiele kłopotów drużynie broniącej.




Pobierz mapę Braundorf_b4





















Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 0]   [Czytał: 3592]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas napisać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

1shot1kill.pl

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 3
Zarejestrowanych: 3 146
Najnowszy User: KAMKILL
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 820 996
Unikalnych wizyt dziœ: 2 945
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 259 170
Wszystkich postów: 22 125
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 6 użytkowników:
~Google, hessu, bossik, MANIEK INO, mazak, vudka

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl