Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

Krzysiek Buck wczoraj o 11:09
!@#$wa zaś serwer nie działa
hessu dnia 15.08.2017 o 11:59
Żyje tu jeszcze ktoś ?
hessu dnia 11.07.2017 o 14:16
W czym problem
hessu dnia 11.07.2017 o 14:15
?
Katalonczyk dnia 10.07.2017 o 20:48
pomocy https://wolfeket.pl/f
orum/viewthread.php?f
orum_id=16&thread_id=
2853
pento880 dnia 10.07.2017 o 20:17
pomocy, nie moge uruchomic et
mazak dnia 09.07.2017 o 09:17
toc etlegacy to to samo co et :)
hessu dnia 08.07.2017 o 17:05
Ta gra ma swoje lata a nadal sie wraca do gry
~wieju dnia 08.07.2017 o 15:36
troche :D
k4rw4n dnia 08.07.2017 o 15:12
Spoko :-) trochę ludzi gra ?
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
mazakdzisiaj o 08:03
Rconwczoraj o 21:40
RaStA LoVewczoraj o 20:20
hessuwczoraj o 20:13
Krzysiek ...wczoraj o 11:09
agressivprzedwczoraj o 20:16
Goœci na stronie: 2 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Supplydepot
Napisane przez: G
Data: 12 listopad 2010

# Supplydepot #







Supplydepot jest jedną z ulubionych map na mixy i spary. Jest to oczywiście jedna z map obowiązujących w mappolu CB na rok 2010. Podobnie, jak na wielu innych mapach ET, stroną atakującą są alianci, którzy muszą ukraść Niemcom skrzynie ze złotem i wywieść ją na ciężarówce w bezpieczne miejsce. Aby tego dokonać muszą eskortować ciężarówkę przez całą mapę, przełamując zmasowaną obronę Axis. Po drodze muszą wysadzić dwie bramy, zbudować Command Post i przełącznik w sterowni dźwigu. Samo załadowanie złota to jeszcze nie zwycięstwo. Teraz trzeba jeszcze wyjechać ciężarówką ze złotem z bazy Axis i odeskortować je w pobliże Command Post. Zadanie o tyle trudne, że pół tej części trasy wiedzie poprzez niemiecką bazę, gdzie krzyżowy ogień obrony może dość łatwo odpierać próby alianckiej ofensywy. Jest ono tym trudniejsze, że na tę część mapy zostaje zazwyczaj bardzo mało czasu.





1. Pierwszy spawn punkt Allies. Tutaj stoi też ciężarówka.
2. Potężna brama, którą alianci muszą wysadzić, aby przejechać ciężarówką. Dwa piętra nad nią jest pierwszy spawn punkt Axis i drzwi, które wysadzone, również pozwalają przejść na drugą stronę. Po zniszczeniu potężnej bramy tutaj będzie spawn Allies, a Axis przeniosą się do bazy, w której składowana jest skrzynia ze złotem.
3. Command Post - CP mogą wybudować obie strony, ale tylko Allies zapewnia ono dodatkowy spawn punkt.
4. Główna brama bazy - po jej wysadzeniu nie mu już więcej barier na trasie ciężarówki do dźwigu.
5a. Wschodni mur - może być wysadzony przez alianckiego inżyniera. Pozwala to na oskrzydlenie obrony Axis.
5b. Zachodni mur - j.w.
6. Drugi spawn punkt Axis - kilka pięter nad nim jest sterownia dźwigu. Ostatnia szansa obrony złota.
7. Miejsce składowania oraz załadunku złota potężnym dźwigiem na ciężarówkę.
8. Dojechanie ciężarówką ze złotem tutaj oznacza zwycięstwo drużyny Allies.


# Allies #


Już za pierwszym zakrętem drogi wokół skalnej góry znajduje się niemiecka brama odgradzająca alianckiej ciężarówce do złota. Mimo, iż jest kilka różnych możliwości dróg ataku to sprawa nie jest łatwa. Główny cel, potężna brama drogowa, znajduję się w budynku, w którym odradzają się wojska Axis. Podstawowe siły Allies muszą nacierać drogą narażeni na silny ostrzał niemiecki, jednak oczekiwać mogą wsparcia towarzyszy wybiegających z tunelu lub wsparcia ogniowego ze skalnej półki biegnącej powyżej drogi. Nieraz dużo łatwiejsze jest zajęcie flagi, oczyszczenie terenu i dopiero podłożenie dynamitu pod bramę. Innym razem to właśnie planta na dole okazuje się być rozstrzygająca. Allies, dla swobody ruchów, muszą wysadzić zarówno bramę na dole, jak i drzwi obok flagi. Po osiągnięciu tych celów, walka przenosi się w dalszą część mapy. Od tej pory głównym celem Allies staje się kolejna brama drogowa, tym razem pilnująca już wjazdu do niemieckiej bazy ze złotem. Celem pobocznym aliantów jest zbudowanie Commad Post, które zapewni im dodatkowy respawn punkt i możliwość prowadzenia działań ofensywnych z kilku stron bazy, której boczne mury również mogą zostać zniszczone. Nie otworzy to drogi dla ciężarówki, ale pozwoli Allies na wejście do środka bazy, co zdecydowanie ułatwi wysadzenie bramy głównej. Po jej zniszczeniu nie ma już żadnej innej bariery na drodze ciężarówki do dźwigu, który załaduje na nią potężną skrzynię ze złotem. Samo doeskortowanie ciężarówki pod dźwig nie spowoduje jej załadunku na ciężarówkę. Trzeba jeszcze wejść do środka niemieckiej bazy i zbudować na drugim piętrze, w sterowni dźwigu przełącznik aktywujący dźwig. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż jest ostatnia deska ratunku dla Axis. Cały team niemiecki gromadzi się na piętrze i wzajemnie się wspierając odpiera wroga. Jedynym rozwiązaniem są falowe ataki allies, które czynią przeciwnika coraz słabszym. Po rozstrzygającym z nich, gdy sterowanie dźwigu zostaje w końcu zbudowane, olbrzymia skrzynia ze złotem jest załadowywana dźwigiem na czekająca już ciężarówkę. Ostatnim celem Allies jest wyjechanie ciężarówką z niemieckiej bazy i dowiezienie złota w bezpieczne miejsce w okolicach CP. Eskortowanie ciężarówki przez niemiecką bazę nie jest łatwe i zawsze wiąże się z dużymi stratami, ale do zwycięstwa brakuje już tylko około 1 minuty jazdy ciężarówką. To zawsze mobilizuje Allies. Po opuszczeniu bazy Axis sytuacja ulega poprawie i teraz to już tylko formalność dojechać do końca mapy.


# Axis #


W pierwszej części mapy drużyna Axis ma dwa cele do obrony. Potężna brama drogowa ulokowana dwa piętra pod ich spawnem jest pierwszym z nich. Niemcy nie mogą dopuścić do jej wysadzenia alianckim dynamitem. Drugim celem, jest znajdująca się na drugim piętrze, w samym środku ich spawna flaga. Jeśli stracą flagę, to stracą spawn punkt, ale nadal mają szansę go odzyskać ponownie zajmując flagę. Jeśli stracą bramę główną, również stracą spawn punkt, ale nieodwołalnie. Od tej pory odradzać się tu będą Allies. Oba bronione cele znajdują się w jednej osi i tak naprawdę, to Axis nie powinni nawet opuszczać budynku, lecz zająć dogodne pozycje obronne i odpierać zaciekłe ataki wroga. Zadanie nie jest łatwe, gdyż wróg naciera zarówno z drogą główną, ze skalnego tunelu, jak i wskakuje na pierwszym piętrze ze skalnej półki biegnącej po prawej stronie mapy. Jeśli Axis utracą swój pierwszy spawn, pozostaje im obrona bazy, strzeżonej również przez potężną bramę. Zanim wybuchnie pierwsza brama drogowa Axis muszą zbudować rCommand Postr1;. Nie daje im to dodatkowego spawn punktu, ale zapobiega szybkiemu postawieniu CP przez Allies. Konieczne jest też zbudowanie obronnego płotu przy skrzyni ze złotem (tak zwane tyły). Od tej pory Axis mogą skupić się na obronie bramy wjazdowej do bazy. Utrata bocznych murów bazy, aczkolwiek jest bolesna, gdyż pozwala przeciwnikowi na ataki oskrzydlające, to nadal nie pozwala przejechać ciężarówce. W momencie, gdy brama zostanie wysadzona, droga ciężarówki do złota jest otwarta. Obrona Axis wymaga wówczas przegrupowania. Najważniejszym celem staje się nie dopuszczenie do zbudowania przez Allies przełącznika w sterowni dźwigu, znajdującego się dwa piętra nad spawnem Axis. Na klatce, półpiętrach i drugim piętrze niemieckiej bazy na Supply, toczą się zazwyczaj niezwykle zacięte walki. Jest to jednak ostatnia szansa Axis na obronę złota. Od momentu załadowania skrzynie ze złotem na ciężarówkę, mogą oni jedynie wybijać Allies nie dopuszczając ich do eskortowania ciężarówki w pobliże CP, ale jest to zadanie niezmiernie trudne. Połowa drogi załadowanej ciężarówki wiedzie wokół niemieckiej bazy i tu są jeszcze jakieś szanse jej zatrzymania. Od momentu przekroczenia wysadzonej bramy głównej Axis są już bez szans i mogą tylko ostrzeliwywać ciężarówkę aż do dotarcia do końca mapy.


# Słowo końcowe #


?wietna mapka. Wyrównana dla obu stron, gdzie tylko i wyłącznie indywidualne zdolności graczy decydują o zwycięskim ataku czy też skutecznej obronie. Mapa doczekała się również wielu modyfikacji i kolejnych edycji. Gorąco polecam!!!



Screen 1


Screen 2


Screen 3


Screen 4


Screen 5


Screen 6


Screen 7


Screen 8


Screen 9


Screen 10


Screen 11


Screen 12


Screen 13


Screen 14


Screen 15


Screen 16





Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 2]   [Czytał: 3653]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
jaszpol dnia 16.02.2011 o 12:19
Polecam mapkę supply_pro, bardzo fajna nocna wersja supply z fajnymi dodatkami na mapie.
RooFi dnia 21.06.2012 o 19:08
także polecam supply_pro :P
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [żadnych głosów]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 2
Zarejestrowanych: 3 163
Najnowszy User: Krzysiek Buck
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 941 721
Unikalnych wizyt dziœ: 1 679
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 264 131
Wszystkich postów: 22 151
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 5 użytkowników:
~Google, mazak, Rcon, RaStA LoVe, hessu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl