Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu przedwczoraj o 14:35
Witam wszystkich
vudka dnia 30.05.2017 o 20:08
Avi na jakąś gierke w końcu po paru miesiącach
brhi dnia 13.05.2017 o 01:38
nikt o lanie nie pisze?
bossik dnia 05.05.2017 o 10:53
baczka zapraszam do napisania tematu na forum , a nie jako artykul :)
vudka dnia 29.04.2017 o 18:30
Siedziałem wczoraj cały dzień ale pusto darquel gdzieś był po za domem a wieju w Polsce...
Rcon dnia 29.04.2017 o 16:00
czasem tam siedze
vudka dnia 29.04.2017 o 12:28
A na tsie siedzisz? Bo cały ds
Rcon dnia 28.04.2017 o 20:57
nie wiem nie gram w gre
vudka dnia 28.04.2017 o 18:18
hardlag dzieje się coś jeszcze?
brhi dnia 08.04.2017 o 23:21
/connect 136.243.70.233:27960
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
MANIEK INO31 minut temu
hessugodzine temu
Perez3 godziny temu
mazak6 godzin temu
tapir76dzisiaj o 06:34
bossikwczoraj o 22:07
Goœci na stronie: 2 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Nowe tekstury, dźwięki i mapy
Napisane przez: kaitek666
Data: 19 styczeń 2011

Nowe tekstury, dźwięki i mapy


Ogólnie

Mody do WolfET zapisuje się w plikach .pk3. Do otworzenia/stworzenia takiego pliku jest potrzebny program pakscape. Zasada modów polega na zamienianiu istniejących plików gry. Wszystkie pliki gry znajdują się w pak0.pk3. Czyli np. jest dźwięk w pak0.pk3, który chcesz podmienić (np. sounds/player/gib.wav). Aby to zrobić tworzysz nowy plik .pk3 i wstawiasz do folderu (w tym przypadku sounds/player) odpowiedni dźwięk, który chcesz zastąpić (czyli tutaj gib.wav). Nie wolno zmieniać formatów ani nazw plików. Aby uruchomić naszego moda, musimy skopiować plik z modem (np. mod.pk3) do nowego folderu w miejscu zainstalowania gry (np. C:/Program Files/Wolfenstein: Enemy Territory/moj_mod). Uruchamiamy grę. W menu klikamy "Mods" a potem nasz mod (w tym przypadku moj_mod). Uruchamia się wtedy gra. Po stworzeniu lokalnego serwera należy zobaczyć, czy ten mod działa. Kiedy działa jest już gotowy do umieszczenia na serwerze. W ftp (do ftp można się połączyć programem Total Commander, w katalogu naszego moda albo w etmain wsadzamy mod .pk3 i restartujemy serwer. Wszystko powinno działać.

Tekstury

Wszystkie tekstury do WolfET znajdują się w 2 folderach: "gfx" i "textures". W gfx znajdziesz elementu HUD, Limbo Menu i Ekran ładowania. W textures zaś wszystkie tekstury z gry. W textures można znaleźć parę tekstur w formacie gif, lecz to edycji pozostałych tga zarówno jak w textures jak i gfx potrzebny będzie inny edytor niż paint. Osobiście polecam Gimp'a. Niektóre tekstury, które mają zły rozmiar, lub ich niema, zostaną zastąpione bardzo dziwną teksturą pomarańczu otoczonego czarną ramką.

Dźwięki

Wszystkie dźwięki do WolfET znajdują się w jednym folderze: "sound". Wszystkie dźwięki są w formacie .wav. Nie wolno zmieniać formatu. Dźwięki, których nie będzie lub będą miały zły format nie zostaną zastąpione, tylko nie będą odtwarzane.

Mapy

Wszystkie mapy do WolfET znajdują się w jednym folderze: "maps". Mapy są zapisane w formacie .bsp. Format widywany często nie tylko w ET lub RTCW, ale też w Quake'u, Counter-Strike, Half-Life/2 itp. Do tworzenia map do WolfET służy program GTK Radiant. Jest trudny w obsłudze. Nie zapisuje map w formacie .bsp, tylko w .map. Do przekształcenia potrzebny będzie kompilator.

Download

Pakscape - Do otwierania .pk3
GTK Radiant - Do tworzenia map do WolfET
Total Commander - Do łączenia się z FTP.


by kaitek666 Copyright 2011


Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 16]   [Czytał: 5746]
Komentarze
tAc? dnia 20.01.2011 o 12:41
Otwierać .pk3 możemy także przez WinRAR'a ;)
kaitek666 dnia 20.01.2011 o 20:43
ale nie tworzyć xD
Cysiu dnia 20.01.2011 o 23:39
Aaa, a powiem wam jedno: Wcale nie potrzeba tego programu, bo można to zrobić RĘCZNIE. Wystarczy stworzyć archiwum .zip a potem wejść w narzędzia/opcje folderów/nie pokazuj rozszerzeń znanych plików i wyłączyć, a potem samemu zmienić końcówkę pliku z .zip na .pk3 :P
kaitek666 dnia 21.01.2011 o 11:30
Tak, ale archiwum .pk3 może mieć wtedy niepoprawną treść do tego formatu a prawidłową do .zip. WolfET nie otwiera .zip tylko .pk3. A końcówkę to se każdy może zmienić, lecz zawartość pliku się przez to nie zmieni. I co? Łyso Ci teraz? xD
Cysiu dnia 21.01.2011 o 14:24
Nie, nie jest mi łyso, bo sam w ten sposób robię i działa. :P
tAc? dnia 21.01.2011 o 20:03
Potwierdzam, sposób Cysia działa ;)
Cysiu dnia 22.01.2011 o 09:26
No? I komu Kaitek powinno być teraz łyso? :P To że mam 15 lat, nie oznacza, że nie mam pojęcia o moddingu.
kaitek666 dnia 23.01.2011 o 11:06
ale nie zawsze moze dzialac na serwerze ;) kiedys zrobilem twoim sposobem cysiu i nikt nie mogl sie polaczyc... pobieral, lecz w kolko to samo. sprobowalem pascape, od razu działa!
Cysiu dnia 23.01.2011 o 13:43
Hmm... Podobny problem mam ja z serwem... Miałeś rację, sorki, że się mądrowałem. :(
kaitek666 dnia 24.01.2011 o 12:24
luuuz, nic sie nie stało :)
skmedix dnia 24.01.2011 o 14:27
Ja od początku korzystam z WinRar i osobiście wole WinRar niż Pakscape...
tAc? dnia 03.02.2011 o 22:18
Ale czasami mogą wystąpić problemy ze ściąganiem z serwera paczki stworzonej przez WinRAR ;)
GTraxX dnia 20.08.2011 o 19:21
Ja mam problem taki aczkolwiek tworzę pliki wav i zastępuje je za stare ... problem jest w tym że gra mnie odtwarza mi stworzonych ścieżek ... plz help me

Jakim programem je robicie (pliki dźwiękowe wav
W jaki sposób określcie mi tołopatologicznie

z góry dzienks
tAc? dnia 20.08.2011 o 21:50
Przedstaw swoje pytanie na Forum, to udzielę odpowiedzi. :)
DonCorleone dnia 09.11.2013 o 00:11
Co to jest ftp?
Haloon18 dnia 10.02.2017 o 16:14
Mógłby ktoś opisać szczegółowo wklejanie mapy na serwer i jak ją potem uruchomić ?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [żadnych głosów]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

1shot1kill.pl

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 2
Zarejestrowanych: 3 146
Najnowszy User: KAMKILL
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 823 333
Unikalnych wizyt dziœ: 1 864
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 259 224
Wszystkich postów: 22 127
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 8 użytkowników:
~Google, MANIEK INO, hessu, Perez, mazak, tapir76, bossik, Wodzu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl