Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu dnia 15.08.2017 o 11:59
Żyje tu jeszcze ktoś ?
hessu dnia 11.07.2017 o 14:16
W czym problem
hessu dnia 11.07.2017 o 14:15
?
Katalonczyk dnia 10.07.2017 o 20:48
pomocy https://wolfeket.pl/f
orum/viewthread.php?f
orum_id=16&thread_id=
2853
pento880 dnia 10.07.2017 o 20:17
pomocy, nie moge uruchomic et
mazak dnia 09.07.2017 o 09:17
toc etlegacy to to samo co et :)
hessu dnia 08.07.2017 o 17:05
Ta gra ma swoje lata a nadal sie wraca do gry
~wieju dnia 08.07.2017 o 15:36
troche :D
k4rw4n dnia 08.07.2017 o 15:12
Spoko :-) trochę ludzi gra ?
hessu dnia 08.07.2017 o 11:41
ET-Legacy jest to Aktualizacja gry najnowszy projekt ulepszony np w jezyku polski grafika itp ja sam osobiście korzystam z tej instalki tu masz link do pobrania https://www.etlegacy.
com/
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
mazak5 godzin temu
RaStA LoVedzisiaj o 01:06
hessuwczoraj o 20:21
vudkaprzedwczoraj o 20:39
MrKubson93przedwczoraj o 15:45
anpoladeprzedwczoraj o 08:37
Goœci na stronie: 1 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Bronie w RTCW
Napisane przez: Cysiu
Data: 21 luty 2011

Bronie w RTCW


Broń biała i inne
Nóż szturmowy (sztylet) Fairbairn-Sykes


Nóż, a raczej sztylet, jest naszą pierwszą bronią. Jest to brytyjski nóż szturmowy wykorzystywany przez komandosów. Niezbyt nadaje się do walki w zwarciu z przeciwnikiem, natomiast jest świetny do cichego zabijania od tyłu.
Noga (Kopniak)

Czy miałeś ochotę kiedyś dosłownie skopać dupy Niemcom? Jeżeli tak, to RTCW jest pierwszą grą, która na to pozwala. Nasz bohater nie jest bele chuchrakiem, a agentem specjalnym. W skład szkolenia agentów wchodzi nauczenie porządnego kopania, co pan Blazkowicz opanował doskonale. Niestety, nogą świata nie zwojujesz i nadaje się ona raczej tylko jako narzędzie do męczenia naukowców. Nie radzę próbować tego ze spadochroniarzami: Oni (o dziwo) też znają tą technikę i potrafią nam oddać solidnego kopniaka.
Krzesło

A juści waćpanie! Wchodzisz do pokoju pełnego Niemców zajadających się dobrym żarciem i popijających wino. Niestety, nie ma już wolnych miejsc... A to chamy, zapomnieli o biednym Blazkowiczu. Nie ma problemu, wystarczy kopnąć któregoś Niemca i wziąć sobie krzesełko, którym możemy stłuc ryje innym, którzy zapomnieli, że BJ jest gościem w ich zamku. Możemy krzesełkiem też rzucić i roztrzaskać Niemcowi na głowie, co pewnie nie jest zbyt przyjemne. Kiedy dzierżymy w ręku tą "specjalną broń OSA" możemy trzymać w 2 ręce dowolny pistolet (Lugera lub Colta), lub nóż.
MG42
(stacjonarne)

(transporter opancerzony)


Niemiecki uniwersalny karabin maszynowy. W RTCW jest głównie spotykany tam, gdzie wkrótce nadciągnie tabun Niemców, radzę więc z niego często korzystać. Spotykany jest jako CKM na trójnogu, oraz jako KM w transporterze opancerzonym. Gdy skończymy robić sieczkę, zawsze możemy rzucić w niego granatem, co spowoduje jego zniszczenie.
Beczki z paliwem

Wybuchowe beczki z paliwem. Działaniem są identyczne, jak w każdej innej grze. Kiedy kilku wrogów stoi obok nich, ty w nie strzelasz, a one przerabiają wroga na sieczkę.
Działko Pak 22

Niestety, nie możemy go użyć, jednak ze względu na jego obecność w grze, postanowiłem o nim wspomnieć. Służy raczej jako ozdoba. Jedyne, co musimy z nim zrobić, to zlikwidować jego operatora, ponieważ w innym wypadku przerobi on czołg naszych kolegów na kupę złomu.
Panzer III

Jest to średni czołg, który musimy eskortować przez ulice miasta, by zniszczył nam drzwi do fabryki. Jedyne, w czym nam pomaga, to w pozbyciu się snajpera na wieży.
Pistolety
Parabellum P.08 Luger

Nasza pierwsza broń palna. Ma taką samą siłę i strzela tą samą amunicją co MP40 (tj. 9x19 mm Parabellum). Często spotykana u oficerów, naukowców i mechaników. 8-nabojowy magazynek.
Luger P.08 z tłumikiem

Tłumik, jak to tłumik, tłumi dźwięk wystrzału. Obrażenia zostają te same, a wrogom trudniej będzie Cię usłyszeć. Ze względu na siłę broni i to, że wrogowie po otrzymaniu postrzału sami zaczynają do Ciebie strzelać, z Lugera trzeba wtedy strzelać tylko w głowę.
Colt M1911A1

Stary, dobry Colt M1911. Zasilany jest amunicją .45 cala (tą samą co Thompson). Silniejszy od Lugera, aczkolwiek dalej niezbyt przydatny. Jedyną misją, w której możemy go znaleźć jest 1 etap 2 misji. 8-nabojowy magazynek (w rzeczywistości 7-nabojowy).
Dwa Colty M1911A1 (Akimbo)

BJ może nie jest Larą Croft, jednak dlaczego nie mógłby trzymać dwóch Coltów? Oczywiście, że może to robić! Po misji w mieście, gdy mamy Colta w ręku po wciśnięciu klawisza alternatywnego strzału nasz bohater wyciąga drugiego Colta i możemy zaczynać rozróbę. Szybkostrzelność jest wtedy większa od pojedynczego Colta, jednak nieco mniejsza niż u Thompsona. Niestety, przeładowanie trwa też dłużej. A i jeszcze jedno - Gdy wystrzelamy magazynek do jednego naboju i dopiero wyciągniemy drugiego Colta, BJ wystrzeli ostatni nabój i będzie strzelać tylko z lewego Colta. Widać, że programiści się przyłożyli. :]
Pistolety maszynowe
Erma MP40

Nasz pierwszy pistolet maszynowy. Strzela amunicją 9x19mm i zadaje niezbyt duże obrażenia, ma za to bardzo dobrą szybkostrzelność. Jedna z najczęściej używanych broni z gry. Wyposażony w 32-nabojowy magazynek.
Auto-Ordnance Thompson M1A1

Amerykański pistolet maszynowy, wersja dostosowana do wojennych warunków produkcyjnych. Szybki i skuteczny. Strzela amunicją .45cala i zadaje przeciętne obrażenia. Dostajemy go od Łącznika w wiosce (4 etap 1 misji). Później możemy go zdobyć ze zrzutu ładunkowego (1 etap 2 misji). Zasilany z 30-nabojowego magazynka.
Sten Mk.IIS

Brytyjski pistolet maszynowy ze zintegrowanym tłumikiem dźwięku i ognia. Strzela amunicją 9x19mm (tą samą, co MP40 i Luger) i zadaje średnie obrażenia. Jego wadą jest to, że przegrzewa się po oddaniu ciągłej serii 10 pocisków, natomiast zaletą, że jest znacznie celniejszy od dwóch wyżej wymienionych PM'ów. Otrzymujemy go od pana z beretem (czyżby Jamie Hyneman na gościnnych występach?) w wiosce (4 etap 1 misji). Magazynek o pojemności 32 pestek (czyli o 2 więcej, niż inne pm'y).
Karabiny
Mauser Kar98k
(bez lunety)

(z lunetą)


Niemiecki karabin powtarzalny strzelający amunicją 7.92x57mm. Wolny, jednak bardzo silny i celny. Niezgodnie z rzeczywistością mieści 10 naboi w magazynku (w rzeczywistości 5). Jak do większości karabinów powtarzalnych, można dopiąć do niego lunetę i bawić się w snajpera. W tej roli broń wypada naprawdę świetnie.
M3T Carbine (w grze M1S Snooper)

Amerykański karabinek samopowtarzalny zasilany nabojem .30-M1 Carbine (7,62x33mm). Jest to przerobiona wersja M1 Carbine, którą wyposażono w lufę precyzyjną, lunetę M2 Sniperscope, celownik noktowizyjny oraz zamocowany na lufie tłumik płomienia wylotowego (wbrew grze, gdzie zamontowany jest tłumik dźwięku). Bardzo celny, z olbrzymią siłą ognia (w rzeczywistości nabój ten był 2 razy słabszy od mauserowskiego, no ale to tylko gra...). W większości wypadków wystarczy jeden strzał. Znajdujemy go w 1 etapie 2 misji. Bez niego nie dałoby się przejść tej misji. Później możemy go zdobyć w niemieckim laboratorium. Posiada 5 nabojowy magazynek (w rzeczywistości 15 nabojowy).
Fallschirmjagergevehr (FG) 42

Niemiecki karabin automatyczny zasilany amunicją 7.92x57mm (tą samą, co Mauser). Wyposażeni są w niego spadochroniarze. Broń silna i celna, posiada celownik optyczny. Zdobywamy go od spadochroniarzy na lotnisku. 20 naboi w magazynku.
Broń ciężka
Panzerfaust 60M

Jednorazowy niemiecki granatnik przeciwpancerny. W grze jest używany przez niektórych żołnierzy, przez spadochroniarzy, super-żołnierzy... i oczywiście przez nas. Możemy nosić ze sobą 6 sztuk. Jest to broń bardzo silna, służąca do niszczenia celów opancerzonych i grup żołnierzy. W trakcie gry zauważyłem, że lepiej przed strzałem kucnąć, gdyż w czasie chodu możemy wystrzelić ze sporym odchyleniem od toru lotu, a tego pewnie nie chcielibyście walcząc z super-żołnierzem, kiedy to wasz ostatni pocisk... Pierwszy raz możemy go zdobyć w bazie radarowej.
GP-VG MK.II Venom

Prototypowy napędowy karabin maszynowy. Ma bardzo dużą siłę rażenia, lecz jest bardzo niecelny. Po oddaniu ok. 150 strzałów kolektor się przegrzewa i trzeba odczekać ok. 30 sekund na jego schłodzenie. Jest zasilany z taśm z nabojami . 50 BMG (12,7x99mm). Zdobywamy ją w niemieckim laboratorium. Wykorzystywana przez niektórych żołnierzy i Mutantów. Taśma 500 nabojowa plus 2 zapasowe taśmy (co daje razem 1500 naboi).
Miotacz Ognia M1A1

Amerykański miotacz ognia. Ma sporą siłę rażenia i jest wykorzystywany przez niektórych żołnierzy. Jak to miotacz ognia, wystrzeliwuje w kierunku wroga chmurę płonącej cieczy. Zdobywamy go w mieście. Zbiornik ma pojemność 150 jednostek.
Działko Tesli

Prototypowa broń elektryczna. Wysyła w kierunku wroga wiązkę energii elektrycznej. Mimo niewielkiej siły rażenia, bardzo skuteczna na każdy typ przeciwnika, ponieważ po trafieniu odrzuca przeciwnika w tył. Zdobywana dopiero pod koniec gry, po zabiciu super żołnierza. Maksymalnie 300 jednostek energii.
Granaty i materiały wybuchowe
M24 Stielhandegrenate

Niemiecki granat trzonkowy-zaczepny, spotykany w torbach po 4 sztuki. Dobry do oczyszczania pomieszczeń, niszczenia obiektów i super-żołnierzy. Nadaje się do dość dalekich rzutów. Możemy nosić ze sobą do 15 sztuk.
MK.2A1 Grenade

Amerykański granat obronny (odłamkowy), popularnie zwany "Ananasem". Z racji na jego rzadkość (dostajemy ich tylko kilka, 2 razy w grze) są przydatne do niszczenia super-żołnierzy. Ich zaletą jest znacznie większa siła rażenia, niż w wypadku Stielhandgrenate, jednak rzucamy nimi znacznie bliżej. Możemy nosić 15 sztuk (choć bez kodów nie jest to możliwe).
Dynamit

Dynamit, jak dynamit. Jest to silny ładunek wybuchowy powstały poprzez zmieszanie nitrogliceryny z ziemią okrzemkową. W grze jest bronią rzadko spotykaną i służy głównie do wysadzania obiektów typu radary, bramy, ewentualnie super-żołnierze. Pierwszy raz spotykamy się z nim w 4 etapie 1 misji (wioska).
Nowe bronie zawarte w Additional Modzie
Pozwolę sobie przedstawić też broń zawartą w modzie użytkownika RTCW GameFront, Alexandre, który stworzył moda dodającego trzy nowe bronie do gry.
Walther Gewehr Kar. 43

Niemiecki karabin samopowtarzalny zasilany amunicją 7.92x57mm. Ma taką samą moc i celność jak Kar98k. Nie można dołączyć do niego optyki, co nadrabia szybkostrzelnością. Magazynek ma pojemność 10 naboi.
Erma Sturmgewehr Stg.44 (MP44)

Karabin szturmowy niemieckiej produkcji. Praktycznie rzecz biorąc, jest to pierwszy karabin szturmowy na świecie. W grze zasilany amunicją 9x19mm (co zakrawa o pomstę do nieba, bo naprawdę jest zasilany nabojem pośrednim 7,92x33mm, a nie nabojem pistoletowym). Ma taką samą siłę ognia i celność jak Sten, ale się nie przegrzewa. Magazynek mieści 30 naboi.
PPSz-41

Alexandre dodał do gry poczciwą pepeszkę, jednak znów popełnił błąd i jest ona zasilana nabojem .45 cala (w świecie realnym, rosyjskim 7,62x25mm). Zadaje takie same obrażenia jak Thompson, ale ma o wiele większą szybkostrzelność. PM zasilany jest z magazynka bębnowego o pojemności aż 71 naboi.



Artykuł napisany dla WolfekET.pl przez użytkownika Cysiu, (treść) przy dużej pomocy tAc? (formatowanie i układ).
[Komentarzy: 1]   [Czytał: 7684]
Komentarze
Cysiu dnia 06.03.2011 o 12:37
BTW. Screeny mogą się trochę różnić od waszej gry, ponieważ w czasie ich robienia miałem wrzuconego moda zmieniającego nieco tekstury broni.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 33% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 33% [1 głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 33% [1 głos]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 1
Zarejestrowanych: 3 159
Najnowszy User: Niemyj
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 935 420
Unikalnych wizyt dziœ: 647
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 264 029
Wszystkich postów: 22 151
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 4 użytkowników:
~Google, mazak, RaStA LoVe, hessu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl