Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu dnia 15.08.2017 o 11:59
Żyje tu jeszcze ktoś ?
hessu dnia 11.07.2017 o 14:16
W czym problem
hessu dnia 11.07.2017 o 14:15
?
Katalonczyk dnia 10.07.2017 o 20:48
pomocy https://wolfeket.pl/f
orum/viewthread.php?f
orum_id=16&thread_id=
2853
pento880 dnia 10.07.2017 o 20:17
pomocy, nie moge uruchomic et
mazak dnia 09.07.2017 o 09:17
toc etlegacy to to samo co et :)
hessu dnia 08.07.2017 o 17:05
Ta gra ma swoje lata a nadal sie wraca do gry
~wieju dnia 08.07.2017 o 15:36
troche :D
k4rw4n dnia 08.07.2017 o 15:12
Spoko :-) trochę ludzi gra ?
hessu dnia 08.07.2017 o 11:41
ET-Legacy jest to Aktualizacja gry najnowszy projekt ulepszony np w jezyku polski grafika itp ja sam osobiście korzystam z tej instalki tu masz link do pobrania https://www.etlegacy.
com/
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
hessu3 godziny temu
RaStA LoVe5 godzin temu
PitBready5 godzin temu
olkoplwczoraj o 17:50
agressivwczoraj o 11:46
mazakwczoraj o 06:23
Goœci na stronie: 1 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Jak wykryć cheatera?
Napisane przez: kajto3
Data: 12 sierpień 2012

Jak wykryć cheatera?


W tym poradniku opiszę, jak wykryć cheatera/czitera, czyli z angielskiego tego, kto oszukuje. W grach strzelankowych określenie "cheater" przyjęło się jako określenie kogoś kto gra z pomocą aimbota (program który automatycznie namierza ciało przeciwnika), wallhacka (widzenie wroga przez ściany, podłogi itp.) i innego, pochodnego lub nie "wspomagacza". W dalszej części artykułu napiszę również o hakerstwie serwerów ET przy użyciu exploitów/bugów, czyli dziur w oprogramowaniu.

Parę słów o aimbocie

Zaczniemy od rzeczy pozornie prostszej, czyli od wykrycia aimbota. Chociaż dzisiaj to już rzadkość, w porównaniu do WH, bo większość aimbotów nie działa na najnowszych modach. Mimo to trzeba wiedzieć jakie są jego główne funkcje. Żeby było lepiej widać napisałem w punktach:
- aimbot nie zawsze mierzy tylko w głowę, może mierzyć również w ciało i na zmianę
- aimbot nie zawsze strzela automatycznie. W lepszych aimbotach (głównie tych płatnych) można ustawić pole widzenia bota, żeby bot tylko mierzył, żeby bot mierzył po wciśnięciu przycisku, żeby bot mierzył w pierwszej kolejności w tego, kto mierzy w niego, żeby bot mierzył najpierw w tych, co mają mniej HP i wiele innych rzeczy
- mówią że celownik wariuje przy większej ilości przeciwników. Owszem, w przypadku słabszych botów z mniejszą ilością ustawień
- aimbot nie jest zawsze super mocny... Po prostu są lepsze i gorsze, ale to też zależy od cfg, doświadczenia czitera itp.

Najlepsze są oczywiście boty płatne. Najlepszym z nich od wielu lat jest RShook, kosztujący ok. 80 euro i działąjący na 99% wszystkich modów ET oraz jest niewykrywalny przez PB (nawet na serwerach które wciąż go wspierają).
Pamiętajmy, że TZ-AC również nie jest antycheatem idealnym! Spotkać aimbota na serwerze z tzacem to co prawda rzadkość, ale na wszystko są sposoby.

Ciekawostka: pierwszy aimbot do ET, napisany w 2003 roku nazywa się "das opulum" i to na nim bazowały późniejsze wersje Iprokka. Pierwszy aimbot napisany przez Rainer Stoffa - ta sama osoba jest twórcą najlepszego aimbota w ET.

Wykrycie aimbota

To teraz jak zorientować się, czy gracz jest dobry czy używa aimbota? Można to oczywiście zauważyć, jak szybko zabija, jak szybko przechodzi z głowy na głowę, za siebie, przez ścianę itp. O wiele trudniej jest, gdy cziter używa Humanaima - z ang. aima ludzkiego. Wtedy jego ruchy są o wiele bardziej płynne a i jego gra słabsza. Ale zawsze to jest przewaga.
Pamiętajmy, że taki gracz nie zawsze musi się zatrzymywać na pół minuty żeby coś zmieniać! Większość ma porobione bindy na włączanie/wyłączanie bota.
Aimbot przeważnie zintegrowany jest z wallhackiem i ciężko znaleźć, żeby ktoś używał samego aimbota. Takie coś nazywa multihack.

Popularne multihacki: eth32, wnx64, crushr, iprokka+n7, Nexus, whiteLight, sG_Hook
Popularne strony z hackami: aimbots.net, mpcforum.pl, whitelight.me.uk

WallHack - co to takiego?

To teraz coś o WH. Oni są nieco spokojniejsi od aimboterów. Bo tamci to tylko wbijają postrzelać, powkurzać, popisać się a potem dostać bana. Mało kto gra na aimie na ETPro. :) A tam to wallhack szczególnie się przyda. Ile jest osób, które parę lat grają w naprawdę dobrych klanach - nikt nie zorientował się, że grają na WH. Wszędzie, na dużych serwerach i na tych malutkich ukrywają się tacy. Grają lub kiedyś grali, co daję im dużą przewagę. I to i to - że grali lub dalej grają, dają im przewagę bezpieczną.
W dobrych multihackach można ustawić wiele. Widać przez ściany, ale można też ustawić, aby gracze mieli inny kolor. I to w zależności czy w normalnych warunkach byłby widoczny ma inny kolor, a za ścianą jeszcze inny. Do tego można ustawić nicki każdego gracza nad głowami, ich HP, Ammo, odległość itp.
Z wallhackami jest troszkę inaczej niż z aimbotami jeśli chodzi o obsługę modów. Istnieją wersje które działają na zupełnie wszystkich modach. I to zarówno dla 2.55 i 2.60b.

Zapamiętajmy, co daje nam przewaga posiadania wallhacka:
- to nie jest tylko po to, aby kogoś znaleźć na mapie. :) Właśnie takimi sytuacjami najczęściej się ukazują cziterzy
- dzięki temu o wiele łatwiej strzelają headshoty. Nie, nie pomyliłem się z aimbotem. Wallhack pokazuje czy ktoś jest za rogiem, a gracz ET przyzwyczajony do tego że musi walić HSy - trzyma celownik w górze właśnie kiedy za chwilę przejdzie przeciwnik. To pomaga zapamiętać podstawową zasadę strzelania - celownik na poziomie głowy!
- Przy pomocy WH wiedzą jak ocenić sytuację. Są 2 przejścia (połowa graczy ET jest przyzwyczajona do tego, że ma iść do przodu i zabijać). Które wybrać? Pcha się w jedno. Naglę się wycofuje. Dlaczego? Bo weszło tam właśnie 4 przeciwników i wie, że nie da rady ich pokonać bo idą w jego stronę. Normalny gracz po krokach pomyślałby, że to 1-2 osoby. Cziter ucieka gdzie indziej.

"Czy aby na pewno on ma wallhacka?"

Cenna wskazówka - jeśli już specujemy kogoś, to nagrywajmy demko! (komenda /record a najlepiej /autorecord jeśli dostępna). Później, aby ułatwić sobie sprawę, możemy włączyć WH jeśli mamy do pasującego moda i odpalić demko - widzimy wszystko jak na WH :). Ale popularniejszym sposobem jest użycie komendy niedozwolonej w rozgrywce - /r_shownormals 1.
Pamiętajmy! Na starszych modach, w tym również ETPro, jest możliwość sprawdzenia, czy ktoś cię aktualnie specuje - i to bez użycia hacka. Nie mogę podać receptury.

Praktyka i tylko praktyka! Istnieje obecnie jedyny oficjalny serwer dla cziterów - nazywa się Mario. Można swobodnie grać jak również oglądać. Trzeba poznać sposób myślenia cziterów. Co się będzie dało napiszę za chwilę. Ale umysły cziterów są różne, niektórzy są bardziej doświadczeni inni mniej, niektórzy głupi. A już najbardziej mnie wkurzają tacy, co ledwo co zaczęli z ET a już grają na WH. Bo o ET wiadomo, że jest to gra pełna hacków, bugów i polaksów czitersów. Moje rady mogą się przydać w wielu przypadkach.

Bardziej doświadczony cziter nie pcha się do dymu, krzaków, mgły itp. nawet tam nie mierzy! Tam łatwo mógłby zostać wykryty. Baserace to zmora dla czitersów. Mgła, krzaki, pod podłogą wąskie, skrętne korytarzyki.
Cziter, który nie zdaje sobie sprawy, że osoba która go specuje zna komendę r_shownormals często nierozważnie używa lornetki. Mianowicie - sprawdza lornetką ściany, dużo razy, w miejscach gdzie przeważnie są ludzie. Bo z daleka graczy widzi jako małe kolorowe punkty. :)
Ale to nie odnosi się tylko do lornetki. Często tacy patrzą w różne miejsca, obracają się na chwilę w jedną stronę. Często zdradzają się, strzelając z dużych odległości i trafiając bardzo dobrze i HSy - a już nie wspominając o tym, ze świeżo spotkani z WH zawsze strzelają po ścianach. Widzą różne rzeczy, jakich normalny gracz w 95% by nie zobaczył - chodzi mi o to, że potrafią zabić kolesia, którego nikt by nie zauważył. Bo jak wiadomo, można strzelić odrobinę obok lub nad a i tak pocisk trafia. To czasem nobki nazywają: "bo on mnie zabił przez ścianę!!".
Pamiętajmy, że cziter nigdy nie wie o co ci chodzi. Jeśli już uda ci się mu wytłumaczyć na czym polega słowo Wallhack i z czego się wzięło zdziwi się, że takie coś w ogóle mogli wymyślić. Gdy próbujesz mu coś zarzucić, niestety nie będziesz miał racji. Bo akurat trafiłeś na gracza, który 15 lat gra w ET z czego 12 na ETPro. Ma on CFG najlepszego gracza w ET oraz dobre słuchawki. Ty mówisz że też masz całkiem niezłe cfg i dobre słuchawki - słyszysz wszystko. Ale on dzięki jego słuchawkom za 400 zł słyszy graczy na drugim końcu mapy! Potem się okazuje że musi kończyć, bo idzie pograć w coś innego.
Czasem ktoś się może pomylić, wpisze jakąś komendę do bota bez slasha. Już nie o to chodzi że wpisze cg_aimbot 1, jak już to z innym przedrostkiem. Wszystkie inne przedrostki (prefiksy czy jak to nazwać) spoza ET najpewniej będą należały do kontroli wspomagaczy.
Do tego dochodzi killspam. Różne teksty (głównie po ang.) wyświetlane zaraz po zabiciu gracza, na swoim spree lub po swojej śmierci. W tym np. ilość spree, killów, dedów. "Legalny" program Maxcounter ma podobne funkcje chociaż nie wszystkie.

Inny sposób wykrycia cheatera

O wiele lepiej się wykrywa, jak się jest z kimś. Wtedy bardziej doświadczona osoba specuje, a druga jest w przeciwnym teamie co cziter i go prowokuje. Głównie trzeba chować się za rogami, tak aby tamten nie mógł was zauważyć w warunkach normalnych. Może również rzucać flary. A osoba co specuje musi być bardzo czujna. Tutaj jeszcze parę słów o specaniu. Założyć najlepsze słuchawki, głośność większa niż średnia. Fov ustawić na 90 - tobie na specu płynność jest niekonieczna... Ogółem musimy tak oglądać, tak wnikliwie analizować aby być przekonanym na 100%. Ale na pewno niemało osób zawiodło się, bo nie zdołali uchwycić 100% akcji. Tylko takie 50-90% a to za mało!
Cziterzy też lubią chodzić parami, też jak drugi go speca. Na silencie i jaymodzie admini mogą czytać chaty i PM'ki, więc zadanie jest ułatwione.

Przykłady zachowań cheaterów

To oglądanie demek z r_shownormals czasem może być naprawdę śmieszne. Widziałem raz takiego kolesia. Za rogiem czai się gracz - nie ma zamiaru się ruszyć, ale jak ktoś przed niego wyjdzie zacznie strzelać. Cziter który go widzi wie że nie może się na niego rzucić - normalny gracz poszedłby prosto, a wiedział że ktoś go specuje. Ale on nie pójdzie, bo jako cziter nie może się przecież tak upokorzyć. Czeka. Tamten też stoi. Cziter skrada się, czołga się: A teraz zastanówmy się. Przeważnie jak się czołgamy, to po stanięciu rozglądamy się lekko. Tak na wszelki wypadek, bo jak leżeliśmy mieliśmy mniejsze pole widzenia. On się doczołgał wstał i zabił gościa, chciał odwrócić moją uwagę tym leżeniem. No i tamten go nie drasnął bo był słabszy, ale to ja bym go wykrył a nie on.

U czitera ulepsza się jeszcze umiejętność rzucania granatów - np. na mapie Supply. Jest w axis w ostatniej bazie, rzuca granaty za mur. I trafia bardzo celnie, zmienia decyzje podczas rzutu (bo gracze się ruszają) oraz wie, że mógłby się usprawiedliwić, bo rzucał losowo. Nie wie, że znamy komendę r_shownormals.

Kolejna rzecz to staty - tutaj odnosi się to bardziej do aimbotterów. A szczególnie duże publiki. Już nie mówię o naprawdę dobrych statach 500 killi 5 dedow 80 acc 800 hs. Bo to każdy chyba zauważy że coś nie tak: Podczas gry. Ale te HSy - kilka razy większe od ilości zabić i to jeszcze w krótszym czasie niż reszta graczy, na pewno niepokoją. I jeszcze ACC - 60-90% w trakcie całej lub większej połowy mapy. Bo acc 100% można zrobić wchodząc do gry w ostaniej minucie rozdając jedną apteczkę prosto do gracza. Ale takie acc to już naprawdę dobre - na miarę dobrych graczy ETPro (bo fragersi na publikach mają troche mniejsze acc) lub dobrych, płatnych czitów.

Gra czitera może się znacznie pogorszyć jeśli wie, że go specujemy. Dlatego należy robić to jak najdyskretniej. Na speca wejść przypadkowo - nigdy nie po tym jak cię zabije! Można powiedzieć zaraz wracam, czy coś w tym stylu. Ale jeśli są np. 4 osoby na specu które ciągle rozmawiają, nawet twoja dyskrecja ci się nie przyda. Najlepszy paradoks jest zauważalny gdy raz jest admin na specu a raz nie ma. Raz koleś kładzie wszystkich a raz nie może nikogo zabić, bo za mało ćwiczył w ET - za wcześnie sięgnął po cheaty. To też jest dobra metoda na bustowanie (wykrywanie). Tylko że tu nie masz dowodu:
OK, przyznajmy że cziter już wie że go specujesz. Będzie próbował zrobić wszystko, abyś przestał. Będzie grał sztucznie naturalnie (wychyla się zza ścian, czasem bez powodu). "Doświadczenie WH" polega na tym, że cziter tak potrafi grać z WH, tak udawać, że gracz specujący tego nie widzi, czyli po prostu wraca do teamu i mówi: "trudno". Bo nie o to chodzi, aby zostać wykrytym. Cziterzy grają dla przewagi, satysfakcji, strachu lub frajdy.

Inna przykładowa rozmowa z czterem:
A: Wyłącz to.
1B: Co wyłączyć? - tutaj sprawa jest podejrzana, on myśli że tobie mogło chodzić o wyłączenie czegoś innego: Ale to tylko takie "marzenie" :) nieświadomie
2B: O co ci chodzi? - koleś zdaje sobie sprawę że się zrąbał - szczególnie jak w trakcie tego go specowałeś, to teraz pewnie stanie gdzieś patrząc w dół (na znak skruchy, serio!) i będzie czekał na twoją odpowiedź.
3B: Hahaha - nic, prowadzimy rozmowę dalej
4B: Ja nic nie mam.. - właściwie nie wiem jaki cziter by tak odpowiedział
5B: Ja nic nie mam, specnij mnie! - jeśli powiedziałeś mu to zanim go specnałeś ani nikt inny tego nie zrobił (nie masz pewności) to przerąbałeś, teraz będzie gotowy na specanie.

Inna rozmowa zainspirowana ostatnimi wydarzeniami:
A: Hej widzę że masz WH, sprzedasz mi?
B: Jeśli powie "tak" to jest twój. I do tego właśnie masz dążyć. Załóżmy, że cały czas się z ciebie śmieje. Prowadź dalej rozmowę w podobny sposób:
A: No proszę, sprzedaj potrzebuję bo nie mam na ten mod.
A: Proszę, pierwszy dzień gram na tym serwie i potrzebuję go na inny serwer.
A: Zapłacę ci 200 zł
A: Bo powiem adminowi. :) Nagrałem cię. Sprzedaj lub podaj chociaż nazwę tego bota.

Coś innego niż WH i aimbot

Inne funkcje bogatszych multihacków: bug, dzięki któremu gracz może biegać i skakać ze snajperką "przy oku", automatyczne kucanie podczas strzelania (łatwo zauważyć), autopush, autovote, winamp spam, brak odrzutu jeśli się w niego strzela (no damage feedback), brak odrzutu jego broni (no recoil), removals (usunięcie krzaków, trawy, mgły, maks. zasięg widzenia).
Inną rzeczą, która właściwie uważana jest za hakerstwo to to, że gracz się sam odbanowuje! Nawet jeśli bana/kicka dostał nie w sprawie czitów, to nielegalny powrót na serwer uważany jest za hacka i powoduje to nadaniem skuteczniejszego bana na IP lub maskę podsieci (np. 111.111.*.*).

Nieco o broniach cheatrów

Cziter z aimbotem przeważnie gra SMG lub stenem. Nic innego mu się nie przyda. Stenem częściej, bo jest celniejszy i wyciąga lepsze staty. Ale kolesie z WH grają czasem z innymi broniami. Bardzo łatwo wykryć czitera z panza lub rifla - strzela w dziwne miejsce a tu się okazuje że tam był wróg i go zabił. :)

Kilka słów podsumowujących o "hackerach"

Na starszych modach i na wersji 2.55 istniało (no i dalej istnieje) wiele bugów. Od początku gry dziwną rzeczą zajmuje się osoba - Luigi Auriemma. Znalazł on bugi w wielu grach i silnikach gier, współpracował z twórcami, tworzył patche. Ale inna rzecz którą robi to to, że udostępnia wszystkim te bugi i tłumaczy jak z nich korzystać. Kiedyś, zanim nie było wersji 2.60b było to większym zagrożeniem. Obecnie, na wersji 2.60b bugów jest mniej. A i wychodzą nowe wersje ET w których bugi są już całkiem ograniczone.
Razem ze znanym hackerem - Adawolfą stworzył serię cvar-unlockerów. Nie będę tłumaczył o co w tym chodzi, bo nie w tym sens. Tylko dla ciekawostki. Adawolfa tworzył również bezpłatne wersje płatnych czitów - tylko dla osób z jego otoczenia. Czyli okradanie hackerów, nie tylko Polak potrafi.
Istnieją patche .lua - do wgrania na serwer, przeciw niektórym bugom. W celu ochrony hasła RCON zalecam również wyłączać na serwerach głosowanie na Timelimit oraz na zmianę mapy - nawet jeśli mamy całkiem wyłączony voting.

Zakończenie

Dobra, nabyliście już konkretnej wiedzy. Ale proszę was teraz, nie stańcie się wielkimi łowcami cziterów. Bo po 1. często niewiadomo, czy ktoś ma cheaty, trudno to ocenić. Nie chcę żeby ktoś się upokarzał lub odnosił się w rozmowie z cziterem do tego poradnika.
Po 2. weźmiecie mi robotę. :)

Artykuł napisany wyłącznie do celów edukacyjnych. Zdecydowanie nie namawiam nikogo do korzystania z cheatów - zepsuje to rozgrywkę twoją i innych graczy. Nazwy znanych aimbotów i stron zostały podane by łatwo było je przypomnieć. Ja oficjalnie i po raz któryś oświadczam, że sam nie jestem cziterem. :)





Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 17]   [Czytał: 10748]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
tAc? dnia 12.08.2012 o 13:29
Bardzo dobry poradnik. Obszerny i przyjemnie się go czyta.
Zapraszam do lektury każdego gracza ET - taka wiedza z pewnością przyda się każdemu ETPlayerowi. :)
Robaciek dnia 12.08.2012 o 14:41
poradnik dobry na jaymoda, na etpro w zasadzie bezuzyteczny, chyba ze w przypadku naprawde glupich cziterow
kajto3 dnia 12.08.2012 o 15:42
to sa podstawy... glownie na publiki
kaitek666 dnia 13.08.2012 o 12:07
Robaciek dnia 13.08.2012 o 13:44
no to napisałem, że dobre na jaymody nie?
kajto3 dnia 13.08.2012 o 13:58
tak, a ja potwierdzilem:)
tAc? dnia 14.08.2012 o 12:07
Robaćku, na scenie ludzie używają haxy przez kilka lat i nie można znaleźć na nich dowodów (dopóki był PB, teraz każdemu nagle skill spadł ). Gdy wprowadzono TZAC'a to większość i tak się boi włączyć haxa, zatem myślę, że pisanie o łapaniu cheaterów na privach jest co najmniej bez sensu, bo takowych ze świecą szukać.
Na pubach jest jednak rzecz odwrotna - 99% publików nie używa teraz anticheata, bo albo nie mod nie wspiera TZAC'a, albo admini nie chcą mieć kulującego (albo dawno wymarłego, jak kto woli) PunkBustera. Poza tym serwery typu Public TZAC nie cieszą się zbytnią popularnością.
Robaciek dnia 14.08.2012 o 12:41
masz rację, BIO wcale nie jest pełne przez cały rok, z wyjątkiem wakacji... NBSy też świecą pustkami. A w grę gram od 2003 z przerwami, więc nie mów mi jak to w ET wygląda, bo i tak to wiem :P
Dragon dnia 14.08.2012 o 13:46
+1 Robaciek
tAc? dnia 16.08.2012 o 14:39
A ile jest takich serwerów etpro pub, o których ktokolwiek wiedział? Trzy? BTW nie czepiaj się za słówka, bo i tak nie podważysz mojej tezy, że wykrywanie haxów na etpro to przeszłość - teraz jest za mało publików, a TZAC'a każdy się boi. :P
Dragon dnia 16.08.2012 o 21:34
Znam 3 (słownie: trzy) publiczne serwery ETPro, które cieszą się jako taką popularnością i nie używają żadnego antyczita. Reszta - PB albo TZAC (chociaż tych na PB jest dużo więcej).

Zatem albo umyślnie wprowadzasz w błąd albo po prostu zbytnio się nie orientujesz w temacie. Ja bym twierdził, że mniej więcej 10% niepustych publików nie używa żadnego AC.
Dragon dnia 16.08.2012 o 21:42
Z tymi dziesięcioma procentami trochę przesadziłem. Skłaniałbym się raczej do ~30%.
tAc? dnia 16.08.2012 o 23:06
Ale nadal nie rozumiem tego dlaczego czepiacie się o ilość serwerów etpro public, a nie bierzecie pod uwagę fakt sedna sprawy. Mi chodziło zupełnie o coś innego. Przeczytaj jeszcze raz moją wiadomość powyżej.
Dragon dnia 16.08.2012 o 23:47
Tak, teraz przeczytałem po raz n-ty i w końcu zauważyłem, że do wypowiedzi o ETPro dowaliłeś coś o Jaymodach... Nie wiń nas za to, że odebraliśmy inaczej twoją wypowiedź... Nie wiem w jakim celu pod określenie ';Publik' dorzuciłeś Jaymody i inne silEnT-y.
Rothing dnia 04.09.2012 o 08:23
Dobry poradnik. Dobrze napisany i miły dla oka.
PS. Sprzedam bardzo tanio dobre wh.
Rothing dnia 10.09.2012 o 15:20
"To teraz jak zorientować się, czy gracz jest dobry czy używa aimbota? Można to oczywiście zauważyć, jak szybko zabija, jak szybko przechodzi z głowy na głowę, za siebie"
Ale to nic nie świadczy... najlepsza porada: najlepiej wykrywasz aimbota jak grasz.
Amen dnia 17.02.2013 o 20:44
:D:D:DGOOD:D:D:D
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 43% [3 głosy]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 57% [4 głosy]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 1
Zarejestrowanych: 3 161
Najnowszy User: olkopl
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 936 749
Unikalnych wizyt dziœ: 91
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 264 051
Wszystkich postów: 22 151
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 7 użytkowników:
~Google, hessu, RaStA LoVe, PitBready, olkopl, agressiv, mazak

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl