Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu dnia 15.08.2017 o 11:59
Żyje tu jeszcze ktoś ?
hessu dnia 11.07.2017 o 14:16
W czym problem
hessu dnia 11.07.2017 o 14:15
?
Katalonczyk dnia 10.07.2017 o 20:48
pomocy https://wolfeket.pl/f
orum/viewthread.php?f
orum_id=16&thread_id=
2853
pento880 dnia 10.07.2017 o 20:17
pomocy, nie moge uruchomic et
mazak dnia 09.07.2017 o 09:17
toc etlegacy to to samo co et :)
hessu dnia 08.07.2017 o 17:05
Ta gra ma swoje lata a nadal sie wraca do gry
~wieju dnia 08.07.2017 o 15:36
troche :D
k4rw4n dnia 08.07.2017 o 15:12
Spoko :-) trochę ludzi gra ?
hessu dnia 08.07.2017 o 11:41
ET-Legacy jest to Aktualizacja gry najnowszy projekt ulepszony np w jezyku polski grafika itp ja sam osobiście korzystam z tej instalki tu masz link do pobrania https://www.etlegacy.
com/
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
mazak5 godzin temu
RaStA LoVedzisiaj o 01:06
hessuwczoraj o 20:21
vudkaprzedwczoraj o 20:39
MrKubson93przedwczoraj o 15:45
anpoladeprzedwczoraj o 08:37
Goœci na stronie: 1 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Skrypty
Napisane przez: tAc?
Data: 30 grudzień 2009

Skrypty

Test Strafe-Shoot Script - strzelanie+strafe - aby poprawnie działało, trzeba strzelać seriami
set shooton "+sprint; +attack; +moveleft; wait 10; -moveleft; wait 15;
+moveright; wait 10; -moveright; seta sensitivity 2.0; set vstr shootoff"
set shootoff "-sprint; -attack; seta sensitivity 7.0; set vstr shooton"
bind MOUSE1 "+vstr shooton shootoff"


Crouch Toggle - zablokowanie pozycji klęczącej
set crouch "+movedown; set nextcrouchtoggle vstr stand"
set stand "-movedown; set nextcrouchtoggle vstr crouch"
set nextcrouchtoggle "vstr crouch"
bind c "vstr nextcrouchtoggle"


View Script - Zmiania kąta widzenia
set viewon "cg_fov 120;"
set viewoff "cg_fov 90;"
bind h "+vstr viewon viewoff"


Screenshot Script - "Czysty" Screenshot
set clearshot "cg_crosshairSize 0; cg_draw2D 0; cg_drawgun 0; wait 10;
screenshotJPEG; cg_drawgun 0; cg_draw2D 1; echo ^2Screenshot Taken; cg_crosshairSize 20"
bind p "vstr clearshot"


Gamma Script - zmiana jasności w grze (zmieniamy strzałkami prawo-lewo)
bind RIGHTARROW "vstr gup"
bind LEFTARROW "vstr gdn"
set gdn vstr gamma00
set gup vstr gamma01
set gamma00 "set r_gamma 0.7;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma01;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[^pM^wIN^p*********^w] ^10.7"
set gamma01 "set r_gamma 0.9;set gdn vstr gamma00;set gup vstr gamma02;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[*^q|^p**********^w] ^10.9"
set gamma02 "set r_gamma 1.1;set gdn vstr gamma01;set gup vstr gamma03;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[**^q|^p*********^w] ^11.1"
set gamma03 "set r_gamma 1.3;set gdn vstr gamma02;set gup vstr gamma04;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[***^q|^p********^w] ^11.3"
set gamma04 "set r_gamma 1.5;set gdn vstr gamma03;set gup vstr gamma05;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[****^q|^p*******^w] ^11.5"
set gamma05 "set r_gamma 1.7;set gdn vstr gamma04;set gup vstr gamma06;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[*****^q|^p******^w] ^11.7"
set gamma06 "set r_gamma 1.9;set gdn vstr gamma05;set gup vstr gamma07;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[******^q|^p*****^w] ^11.9"
set gamma07 "set r_gamma 2.1;set gdn vstr gamma06;set gup vstr gamma08;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[*******^q|^p****^w] ^12.1"
set gamma08 "set r_gamma 2.3;set gdn vstr gamma07;set gup vstr gamma09;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[********^q|^p***^w] ^12.3"
set gamma09 "set r_gamma 2.5;set gdn vstr gamma08;set gup vstr gamma10;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[*********^q|^p**^w] ^12.5"
set gamma10 "set r_gamma 2.9;set gdn vstr gamma09;set gup vstr gamma11;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[**********^q|^p*^w] ^12.9"
set gamma11 "set r_gamma 3.1;set gdn vstr gamma10;set gup vstr gamma11;echo ^w[Gamm^pa] : ^w[*********^pM^wAX^w] ^13.1"


Spawn Script - "iksem" zmieniamy miejsce spawnu
set spawn "vstr spawn0"
set spawn0 "setspawnpt 0; echo ^2spawn ^00; set spawn vstr spawn1"
set spawn1 "setspawnpt 1; echo ^2spawn ^01; set spawn vstr spawn2"
set spawn2 "setspawnpt 2; echo ^2spawn ^02; set spawn vstr spawn3"
set spawn3 "setspawnpt 3; echo ^2spawn ^03; set spawn vstr spawn4"
set spawn4 "setspawnpt 4; echo ^2spawn ^04; set spawn vstr spawn0"
bind "x" "vstr spawn"


Zmiana nicka - klawiszem f12 zmieniamy nick
set x1 "name "player1"; set nick vstr x2"
set x2 "name "player2"; set nick vstr x3"
set x3 "name "player3"; set nick vstr x4"
set x4 "name "player4"; set nick vstr x1"
set nick "vstr x1"
bind f12 "vstr nick"


Sniper Script / Sniper mode / Sniper NoRecoil
bind ctrl "vstr snipermode"
set snipermode vstr recoil1

set recoil1 "cl_pitchspeed 234; com_maxfps 76; bind mouse1 vstr recoilon; echo ^0[^7Sniper Mode^0/^7ON^0]^7; set snipermode vstr recoil2"
set recoil2 "cl_pitchspeed 140; com_maxfps 43; bind mouse1 vstr recoilon1; echo ^0[^7Sniper Mode^0/^7ON^0] [^7Recoil Reduced^0]^7; set snipermode vstr recoil3"
set recoil3 "com_maxfps 125; vstr recoiloff; echo ^0[^7Sniper Mode^0/^7OFF^0]^7; set snipermode vstr recoil1"
set recoilon "+attack; wait 12; -attack; +lookdown; wait 7; -lookdown"
set recoilon1 "+attack; wait 12; -attack; +lookdown; wait 4; -lookdown"
set recoiloff "bind mouse1 +attack"


Pause Script
Bind F6 "vstr pausescript"
Set pausescript vstr ps1
Set ps1 "pause; set pausescript vstr ps2; cmd say ^3=bb ^wp^9a^wuse^9! ^3=ab"
Set ps2 "unpause; set pausescript vstr ps1; cmd say ^3=bb ^wu^9N^wpause^9! ^3=ab"


Bezpośredni atak supportu fieldops
bind "b" "+zoom;+attack;-attack;-zoom"


Bezpośrednia zmiana drużyny
bind "x1" "team red; say ^1Axis"
bind "x2" "team blue; say ^4Allies"
bind "x3" "team spectator;say ^7Spectator"


Zmiana klasy
bind x1 "class m 1; say_team ^7 Medic
bind x2 "class f 1 ; say_team ^7 Fdops
bind x3 "class e 1; say_team ^7 Eng smg
bind x4 "class e 2; say_team ^7Eng Rifleboy


"Unhit Script"
seta x1 "+attack;cl_maxpackets 20"
seta x2 "-attack;cl_maxpackets 100"
bind mouse1 +vstr "x1 x2"


Volume Script
bind KP_PLUS "vstr volup"
bind KP_MINUS "vstr voldown"

set vol00 "set s_volume 0.0;set voldown vstr vol00; set volup vstr vol01; echo Volume ^2#^7...MUTED"
set vol01 "set s_volume 0.1;set voldown vstr vol00;set volup vstr vol02;echo Volume .^2#^7........."
set vol02 "set s_volume 0.2;set voldown vstr vol01;set volup vstr vol03;echo Volume ..^2#^7........"
set vol03 "set s_volume 0.3;set voldown vstr vol02;set volup vstr vol04;echo Volume ...^2#^7......."
set vol04 "set s_volume 0.4;set voldown vstr vol03;set volup vstr vol05;echo Volume ....^3#^7......"
set vol05 "set s_volume 0.5;set voldown vstr vol04;set volup vstr vol06;echo Volume .....^3#^7....."
set vol06 "set s_volume 0.6;set voldown vstr vol05;set volup vstr vol07;echo Volume ......^3#^7...."
set vol07 "set s_volume 0.7;set voldown vstr vol06;set volup vstr vol08;echo Volume .......^1#^7..."
set vol08 "set s_volume 0.8;set voldown vstr vol07;set volup vstr vol09;echo Volume ........^1#^7.."
set vol09 "set s_volume 0.9;set voldown vstr vol08;set volup vstr vol10;echo Volume .........^1#^7."
set vol10 "set s_volume 1.0;set voldown vstr vol09;set volup vstr vol10;echo Volume ......FuLL^1#^7"
set volup vstr vol05
set voldown vstr vol05


Demoscript (by s0k1)
set demo_on "set demo_record vstr demo_off; set g_synchronousclients 1; wait; autorecord; echo ^7Record demo^3: ^2ON"
set demo_off "set demo_record vstr demo_on; set g_synchronousclients 0; wait; stoprecord; echo ^7Record demo^3: ^1OFF"
set demo_record "vstr demo_on"
bind F12 "vstr demo_record"


Kucam-stoję (by s0k1)
set kucam "+movedown; cg_fov 90;sensitivity 0.45;cg_crosshairsize 45; cg_crosshairAlpha 1.10000; cg_crosshairAlphaAlt 2.400000; cg_crosshairColoralt cyan; m_pitch 0.01501"

set stoje "-movedown; cg_fov 90;sensitivity 0.78; cg_crosshairsize 45; cg_crosshairAlpha 1; cg_crosshairAlphaAlt 1.000000; cg_crosshairColoralt "cyan"; m_pitch 0.02001;"

bind MOUSE2 "+vstr kucam stoje"


Podręczna mapa na dłużej (by s0k1)
bind g "vstr map"
set mapout "+mapexpand; set map vstr mapin"
set mapin "-mapexpand; set map vstr mapout"
set map "vstr mapout"


Skradanie się ON/OFF (by s0k1)
set stealth_on "+speed; echo ^7Stealth ^2ON; set stealth vstr stealth_off"
set stealth_off "-speed; echo ^7Stealth ^1OFF; set stealth vstr stealth_on"
set stealth "vstr stealth_on"
bind CAPSLOCK "vstr stealth"


Zmiana wielkości celownika (by Rcon)
bind mwheelup "vstr sizeup"
bind mwheeldown "vstr sizedown"

set size00 "set cg_crosshairSize 50;set sizedown vstr size00; set sizeup vstr size01; echo ^2CrosshairSize: ^350"
set size01 "set cg_crosshairSize 48;set sizedown vstr size00;set sizeup vstr size02;echo ^2CrosshairSize: ^348"
set size02 "set cg_crosshairSize 45;set sizedown vstr size01;set sizeup vstr size03;echo ^2CrosshairSize: ^344"
set size03 "set cg_crosshairSize 40;set sizedown vstr size02;set sizeup vstr size04;echo ^2CrosshairSize: ^340"
set size04 "set cg_crosshairSize 37;set sizedown vstr size03;set sizeup vstr size04;echo ^2CrosshairSize: ^337"
set sizeup vstr size01
set sizedown vstr size01


Skrypt na zmianę cg_drawgun (by Sprite<3)
bind mouse3 "vstr dg"
seta dg "vstr dg1"
seta dg1 "set cg_drawgun 1;echo ^1D^7ra^1W ^1G^7u^1N ^11; set dg vstr dg2"
seta dg2 "set cg_drawgun 0;echo ^1D^7ra^1W ^1G^7u^1N ^10; set dg vstr dg1"


On/off fire (by Sprite<3)
bind mouse3 "vstr ogn"
seta ogn "vstr ogn1"
seta ogn1 "cg_muzzleflash 1;echo ^7Ogien^1On; set ogn vstr ogn2"
seta ogn2 "cg_muzzleflash 0;echo ^7Ogien^1Off; set ogn vstr ogn1"


Limbo Menu Open (by Winacz)
bind l "vstr vstrlimbo"
seta vstrlimbo "openlimbomenu; say ^0Limbo ^7Opened!"


SpawnTimer (by >>DyDZIu #e3x.et)
bind MOUSE4 "timerset 30; echo ^?->^7 Spawntimer 30 ; play sound/menu/select.wav;"
bind MOUSE5 "timerset 20; echo ^?->^7 Spawntimer 20 ; play sound/menu/select.wav;


Fullscreen (by kajto3)
Set fullscreenscript_part1 "set r_fullscreen 0 ; say_team ^0# ^7 Not in fullscreen ; vid_restart ; set fullscreenswitching vstr fullscreenscript_part2"
Set fullscreenscript_part2 "set r_fullscreen 1 ; say_team ^0# ^7In fullscreen ; vid_restart ; set fullscreenswitching vstr fullscreenscript_part1"
Set fullscreenswitching "vstr fullscreenscript_part1"
Bind X "vstr fullscreenswitching"


Włączanie/wyłączanie dźwięku (by kajto3)
Bind X "toggle s_mute"


Klasy (by Bitya)
bind kp_numlock "team b 1 8 37;echo ^7> ^lMedic ^7/ ^lThompson"
bind kp_home "team b 3 8;echo ^7> ^lFieldOps ^7/ ^lThomson
bind kp_leftarrow "team b 2 8;echo ^7> ^lEnginer ^7/ ^lThomson
bind kp_end "team b 2 24;echo ^7> ^lEnginner ^7/ ^lRiflle
bind kp_ins "team b 4 10;echo ^7> ^lCovert ^7/ ^lSten

bind kp_slash "team b 1 8 37;echo ^7> ^lMedic ^7/ ^lThompson"
bind * "team b 3 8;echo ^7> ^lFieldOps ^7/ ^lThomson
bind kp_minus "team b 2 8;echo ^7> ^lEnginer ^7/ ^lThomson
bind kp_plus "team b 2 24;echo ^7> ^lEnginner ^7/ ^lRiflle
bind kp_enter "team b 4 10;echo ^7> ^lCovert ^7/ ^lSten

bind kp_del "team s;^7>^lSpecator


Zmiana sensa (by DydziuPMI)
seta sensitivity " 2.36 "
set next_sens " vstr sens_1 "
set prev_sens " vstr sens_11 "
set sens_1 " seta sensitivity 2.0 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.0 ; set next_sens
vstr sens_2 ; set prev_sens vstr sens_11 "
set sens_2 " seta sensitivity 2.15 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.15 ; set next_sens vstr
sens_3 ; set prev_sens vstr sens_1 "
set sens_3 " seta sensitivity 2.5 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.5 ; set next_sens
vstr sens_4 ; set prev_sens vstr sens_2 "
set sens_4 " seta sensitivity 2.7 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.7 ; set next_sens
vstr sens_5 ; set prev_sens vstr sens_3 "
set sens_5 " seta sensitivity 2.8 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.8 ; set next_sens
vstr sens_6 ; set prev_sens vstr sens_4 "
set sens_6 " seta sensitivity 2.9 ; echo ^2sensitivity ^4|^82.9 ; set next_sens
vstr sens_7 ; set prev_sens vstr sens_5 "
set sens_7 " seta sensitivity 3.1 ; echo ^2sensitivity ^4|^83.1 ; set next_sens
vstr sens_8 ; set prev_sens vstr sens_6 "
set sens_8 " seta sensitivity 3.3 ; echo ^2sensitivity ^4|^83.3 ; set next_sens
vstr sens_9 ; set prev_sens vstr sens_7 "
set sens_9 " seta sensitivity 3.5 ; echo ^2sensitivity ^4|^83.5 ; set next_sens
vstr sens_10 ; set prev_sens vstr sens_8 "
set sens_10 " seta sensitivity 3.6 ; echo ^2sensitivity ^4|^83.6 ; set next_sens
vstr sens_11 ; set prev_sens vstr sens_9 "
set sens_11 " seta sensitivity 3.9 ; echo ^2sensitivity ^4|^83.9 ; set next_sens
vstr sens_1 ; set prev_sens vstr sens_10 "
seta sens_changer " bind UPARROW vstr next_sens ; bind DOWNARROW vstr prev_sens ;

bind . vstr standards ; set changer vstr standards "
seta standards " bind DOWNARROW weapnext ; bind . vstr sens_changer ; set changer

vstr sens_changer "
seta changer " vstr standards "
bind . " vstr sens_changer "

// Strzałkami góra/ dół zmieniamy sens myszki


Szybkie strzelanie z Akimbo (by DydziuPMI)
bind x "+attack; -attack; +attack; -attack;
+attack; -attack; +attack; -attack;
+attack; -attack; +attack; -attack;
+attack; -attack; +attack; -attack;
+attack; -attack; +attack; -attack;
wait 1;"


Idealny Medyk (by DydziuPMI)
set quickmedic "+movedown; weaponbank 5; wait 90; +attack; wait 90; -attack; weaponbank 6; wait 90; +attack; wait 90; +attack; wait 90; -attack; -movedown; weaponbank 3; echo ^2EXECING ^1QUICK MEDIC"
bind x "vstr quickmedic"

// Jeżeli jesteś medykiem i naciśniesz x, postać uklęknie przełączy na strzykawkę, uleczy rannego, po czym wyrzuci dwie apteczki, wstanie i przełączy do SMG


Wybór klasy 4 przyciskami! v1.0 (by rAmf)
Download: klik


Strzelanie + kucanie (by kajto3)
bind mouse1 "+vstr shoot dontshoot"
set shoot "+attack; +movedown"
set dontshoot "-attack; -movedown"

// Skrypt dzięki któremu jak zaczniemy strzelać, będziemy równocześnie kucać.

// A to wersja ze zmianą fova i pakietów:

bind mouse1 "+vstr shoot dontshoot"
set shoot "+attack; +movedown;cg_fov 90;cl_maxpackets 125"
set dontshoot "-attack; -movedown;cg_fov 120;cl_maxpackets 110"


Skuteczne suicide (by kajto3)
Bind X "weaponbank 4 ; wait 2 ; +attack ; wait 130 ; kill ; -attack"

// Pomocny skrypt, ale mało popularny w ET. Kiedy klikniesz przycisk zostaniesz zabity, ale przed twoją śmiercią zdążysz wyrzucić przed siebie granat.

Działa dobrze jeśli masz 125 fps (z uwagi na wait 130), jeśli masz fps 76 to daj wait 79, jeśli 43 fps daj wait 45.


Proste wyrzucanie granatów (by kajto3)
bind X "+vstr Grenade Weapon"
set Grenade "weaponbank 4; wait 3; +attack"
set Weapon "-attack; weaponbank 3"

// Jeśli przytrzymamy przycisk, wyrzuci granat i wróci do broni głównej.


Zmiana fova przy strzelaniu (by Guest; IP: 78.9.1.XX)
set shooton "+attack;cg_fov 90;set vstr shootoff"
set shootoff "-attack;cg_fov 112;set vstr shooton"
bind MOUSE1 "+vstr shooton shootoff"

//Gdy będziemy strzelać, automatycznie zmieni się Fov (field of view) na 90, gdy przestaniemy pójdzie do 112. Warto zmienić te opcje jeśli chce się strzelać albo powracać do innego Fova.


Zmiana hitsound do etpro (by Guns)
bind r "vstr hit0"
set hit1 "b_hitsounds 1 ;bind r vstr hit2 ;echo ^7hitsounds: ^2ALL"
set hit2 "b_hitsounds 2 ;bind r vstr hit0 ;echo ^7hitsounds: ^3HEAD"
set hit0 "b_hitsounds 0 ;bind r vstr hit1 ;echo ^7hitsounds: ^1OFF"


Zmiana Celownika (by Mint)
set cross0 "seta cg_drawCrosshair 2;set main vstr cross1"
set cross1 "seta cg_drawCrosshair 3;set main vstr cross2"
set cross2 "seta cg_drawCrosshair 4;set main vstr cross3"
set cross3 "seta cg_drawCrosshair 5;set main vstr cross0"
set main "vstr cross0"
bind F12 "vstr main"

// Celownik zmieniamy klawiszem "F12"


Obrót o 180 stopni (by Mint)
bind n "com_maxfps 50; wait 2; cl_yawspeed 1800; +right; wait 10; -right; com_maxfps 125"

//Po wciśnięciu "n" obrócimy się o 180 stopni


Sprint przy strzelaniu z jednoczesną zmianą wartości m_pitch (by skiuros)
bind mouse1 "+vstr sprintOn sprintOff"
set sprintOn "+attack; +sprint; m_pitch 0.010"
set sprintOff "-attack; -attack; -sprint; -sprint; m_pitch 0.022"
echo ^0sprint^1/^7pitch ^2by skiuros


Zmiana drawgun 1/0 z dodatkiem komendy pitch oraz zmiana fov i kolor celownika (by Rcon)
bind mwheelup "vstr gun_1"
bind mwheeldown "vstr gun_2"


set gun_1 "seta cg_drawgun 1; m_pitch 0.01501; cg_crosshaircolor yellow; cg_fov 105; cg_crosshairsize 46; echo ^7FoV1; play sound/menu/cancel; bind mwheelup vstr gun_2"
set gun_2 "seta cg_drawgun 0; m_pitch 0.01601; cg_crosshaircolor red; cg_fov 92; cg_crosshairsize 40; echo ^dFoV2; play sound/menu/cancel; bind mwheeldown vstr gun_1


Shooton off ze zmiana m_pitch crosshairy 1/0 oraz wielkosc celownika 45/40 (by Rcon)
bind Mouse1 "+vstr shooton shootoff"
set shooton "+attack; +sprint; m_pitch 0.01501;cg_crosshairy 1;cg_crosshairSize 45"
set shootoff "-attack; -sprint; m_pitch 0.01601;cg_crosshairy 0;cg_crosshairSize 40"


Skrypt na zmianę fova w rolce (by shizeR1515)
bind MWHEELUP "vstr fovek"
set fov1 "cg_fov 90; set fovek vstr fov2; echo ^1FOV 90"
set fov2 "cg_fov 100; set fovek vstr fov3; echo ^1FOV 100"
set fov3 "cg_fov 110; set fovek vstr fov1; echo ^1FOV 110"
set fovek "vstr fov1"


Reload (by nemz)
bind r "vstr vstrreload"
seta vstrreload "+reload; vsay_team CoverMe ^7Reloading !;-reload; -reload"







Dodaj skrypt | Generator skryptów



Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 15]   [Czytał: 11483]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
condon dnia 05.03.2010 o 12:57
a jak zorbic zeby wyskoczyły opcje ? XD
jaszpol dnia 05.03.2010 o 18:44
Opcje w sensie takie jak po kliknięciu "L" czy jak po wciśnięciu Esc-->options ??
imawesome dnia 15.03.2010 o 16:36
ja mam samodzielnie zrobiony medyk i pucha

opisze:
po wciśnięciu "5" robi skok potem kuca daje strzykawkę i 2 apteczki
jest to dość łatwy skrypt ale często na 2.6b jest spotykany.
Luncher dnia 20.08.2010 o 10:36
Nie dziala, klikam na jakikolwiek link, czy jak to nazwac :P i nic =/
jaszpol dnia 21.08.2010 o 23:08
To wejdź z firefoxa bo to nie działa w IE :)
stAmin dnia 04.09.2010 o 17:18
ja mam samodzielnie zrobiony medyk i pucha

opisze:
po wciśnięciu "5" robi skok potem kuca daje strzykawkę i 2 apteczki
jest to dość łatwy skrypt ale często na 2.6b jest spotykany.


SKAD WZIASC TAKI SKRYPT?>
tAc? dnia 11.11.2010 o 11:06
O takie sprawy pytamy na forum...
LelleQ dnia 31.12.2010 o 11:16
Mogę udostępnić skrypt na regulację głośności :)
tAc? dnia 11.01.2011 o 18:14
http://wolfeket.p...skrypt.php - Dodawanie skryptów :)
sokl dnia 06.02.2011 o 22:00
dzięki za wrzucenie skryptów ode mnie :)!

Pozdrawiam
s0k1
DydziuPMI dnia 27.06.2011 o 21:11
tAc DydziuPMI a nie DyziuPMI
tAc? dnia 29.06.2011 o 13:44
OK, poprawione. Wybacz za literówkę. :P
orange dnia 28.01.2012 o 18:33
witam
Hubii dnia 20.07.2013 o 11:44
Można uzywac ten skrypt sniper?
bossik dnia 24.12.2015 o 14:20
no poprostu niektore zaje*****
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 60% [3 głosy]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 20% [1 głos]
Słabe Słabe 20% [1 głos]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 1
Zarejestrowanych: 3 159
Najnowszy User: Niemyj
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 935 369
Unikalnych wizyt dziœ: 596
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 264 029
Wszystkich postów: 22 151
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 4 użytkowników:
~Google, mazak, RaStA LoVe, hessu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl