Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

~wieju przedwczoraj o 14:53
w czwartek godzina wieczorna wracam do gry
hessu dnia 19.10.2017 o 19:59
Pograł bym znów coś poleci ktoś jakiś serwer ?nie w temacie jestem ostatnio przy okazji pozdrawiam i do jutra
RuskiDywan dnia 18.10.2017 o 16:34
jak tam dzień mija?
RuskiDywan dnia 18.10.2017 o 16:33
dzień dobry
warzywo dnia 28.09.2017 o 11:52
witam wszystkich:)
bossik dnia 28.09.2017 o 09:29
No ta Xd jak to kilku letni członek Team POLAND w ET xDD
mazak dnia 28.09.2017 o 08:19
w ciemno
mazak dnia 28.09.2017 o 08:06
W sumie działa po tv spacja jest. Ale widać że typ nie ma wh bo widać naboje jak lecą z za dymu myśle że każdy by strzelał
mazak dnia 28.09.2017 o 07:43
link nie dziala
bossik dnia 27.09.2017 o 21:32
https://www.twitch.tv
/videos/177933481 XDD jak ktoś ma jeszcze kontakt z ciesem to można mu przekazać ze ma dobrych adminów xDDD
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Baza frag movie 462 wyœ.
Jak grać w ET 2017 2439 wyœ.
Silent 0.9.0 1166 wyœ.
Public SERVERS ETPRO 2074 wyœ.
Streamy O ET 2287 wyœ.
Enhmod 6537 wyœ.
Regulamin wersja Nie... 1317 wyœ.
Zobacz więcej...
Ostatnio Widziani
~Googleonline
vudka2 godziny temu
hessu3 godziny temu
bossikdzisiaj o 11:09
vMarekvdzisiaj o 10:30
~wiejudzisiaj o 01:21
MANIEK INOwczoraj o 16:32
Goœci na stronie: 4 online

Mapping

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Stopnie ET
Napisane przez: jaszpol
Data: 31 grudzień 2009

Stopnie ET:


AxisAlliedPolski odpowiednikInsygnia
Schutze (Stz)PrivateSzeregowy(brak)
Oberschutze (Otz)Private 1st Class (PFC)Starszy Szeregowy
Gefreiter (Gfr)Corporal (Cpl)Kapral
Feldwebel (Fwb)Sergeant (Sgt)Starszy Kapral
Leutnant (Ltn)Lieutenant (Lt)Porucznik
Hauptmann (Hpt)Captain (Cpt)Kapitan
Major (Mjr)Major (Maj)Major
Oberst (Obs)Colonel (Cnl)Pułkownik
Generalmajor (GMj)Brigadier General (BGn)Generał Brygady
Generalleutnant (GLt)Lieutenant General (LtG)Generał Broni
General (Gnl)General (Gen)Generał



Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 3]   [Czytał: 5942]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
jaszpol dnia 11.09.2010 o 21:18
Ok, dzięki zaraz poprawie :) B)
Cysiu dnia 09.11.2010 o 07:57
BTW... Kolejny błąd. :/ Sergeant to nie Starszy Kapral, tylko Sierżant po polsku... W Polskim wojsku jest po prostu więcej stopni niż w amerykańskim i stąd problem z określeniem, ale po angielsku się domyśleć można.

// tAc?: Mylisz się mój drogi. :)
1. W USA jest więcej stopni wojskowych.
2. Starszy szeregowy jest odpowiednikiem amerykańskiego Sergeant'a. Sierżant to w allies Sergeant First Class. :)

Zapraszam do lektury: http://pl.wikiped...dnoczonych
execly dnia 06.05.2012 o 15:36
haha :D
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [żadnych głosów]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 4
Zarejestrowanych: 3 178
Najnowszy User: RuskiDywan
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 3
Unikalnych wizyt: 7 073 427
Unikalnych wizyt dziœ: 2 496
Wszystkich artykułów: 148
Wszystkich newsów: 112
Wszystkich plików: 1 038
Wszystkich pobrał: 269 016
Wszystkich postów: 21 113
Wszystkich komentarzy: 1 871
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 6 użytkowników:
~Google, vudka, hessu, bossik, vMarekv, ~wieju

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl