Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu przedwczoraj o 14:35
Witam wszystkich
vudka dnia 30.05.2017 o 20:08
Avi na jakąś gierke w końcu po paru miesiącach
brhi dnia 13.05.2017 o 01:38
nikt o lanie nie pisze?
bossik dnia 05.05.2017 o 10:53
baczka zapraszam do napisania tematu na forum , a nie jako artykul :)
vudka dnia 29.04.2017 o 18:30
Siedziałem wczoraj cały dzień ale pusto darquel gdzieś był po za domem a wieju w Polsce...
Rcon dnia 29.04.2017 o 16:00
czasem tam siedze
vudka dnia 29.04.2017 o 12:28
A na tsie siedzisz? Bo cały ds
Rcon dnia 28.04.2017 o 20:57
nie wiem nie gram w gre
vudka dnia 28.04.2017 o 18:18
hardlag dzieje się coś jeszcze?
brhi dnia 08.04.2017 o 23:21
/connect 136.243.70.233:27960
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleonline
tapir7648 minut temu
hessuwczoraj o 23:09
bossikwczoraj o 22:07
Wodzuwczoraj o 21:36
MANIEK INOwczoraj o 20:29
mazakwczoraj o 20:25
Goœci na stronie: 3 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Jaymod - stawiamy serwer
Napisane przez: imawesome
Data: 15 marzec 2010

JayMod - Stawiamy Serwer



W tym artykule dowiecie się jak stawiać serwerJaymod 2.2.0 Jeżeli chcecie się dowiedzieć kto może postawić serwer zapraszam do artykułu Jaszpola - link.

1. Pobieramy

JayMod 2.2.0: Pobierz
Win-Rar: Pobierz


2. Instalujemy

Na początek otwieramy plik jaymod-2.2.0.tar.gz programem Win-Rar(link na górze). W paczce znajduje się plik jaymod-2.2.0.tar Należy otworzyć folder . Gdy to zrobimy rozpakowujemy folder jaymod-2.2.0. Po wypakowaniu tego folderu należy jeszcze pamiętać o zmianie nazwy jaymod-2.2.0 na jaymod
(folder jaymod należy wrzucić na serwer FTP tam gdzie znajdują sie foldery etmain i pb itd. lub jeśli włączamy go na swoim komputerze to do głównego folderu et).

Plik qagame_mac.bundle usuwamy bo raczej nikt nie stawia serwera na MAC-a .

Teraz w zależności z jakiego systemu korzystamy, czy Linuxa, czy Windowsa należy:

Dla Linuxa usuwamy plik qagame_mp_x86.dll
Dla Windowsa usuwamy folder linux


3. Polecenie startowe

Teraz należy zmienić polecenie startowe i ustalić jaki mod będzie włączany przy uruchomieniu serwera. Oczywiście w każdej chwili można zmienić korzystany mod na jakiś inny.

Przykład:
+set fs_game jaymod

Po wpisaniu powyższego przykładu w polecenie startowe wraz z serwerem będzie uruchamiany mod (jaymod).
Zamiast "jaymod" możemy wpisać każdą inny nazwę moda np:
+set fs_game etpro
+set fs_game noquarter
+set fs_game etpub

Ale nam chodzi o jaymod, więc na nim zostańmy...

Przykład:
./etded +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 64 +set com_zoneMegs 32 +set fs_basepath "Ścieżka do głównego folderu ET" +set sv_punkbuster 1 +set fs_game "nazwa Moda" +exec server.cfg
Może być takie jak powyżej ale moje wygląda tak:
+set dedicated 2 +set fs_game jaymod +exec server.cfg +set g_shrubbot shrubbot.cfg


4. Ustawienia

W folderze jaymod mamy dwa pliki konfiguracyjne:

jaymod.cfg - znajdują się tu wszystkie ustawienia serwera.
server.cfg - w nim włącza się PB oraz pobiera konfigurację jaymod-a z pliku jaymod.cfg, Można je oczywiście zmienić, można również dodać rotację map, a także dodać OMNI-BOTY.


5. Shrubbot

Tutaj mamy generator lvl:
link
By móc korzystać z funkcji shrubbot-a należy wpisać w pliku server.cfg:


set g_shrubbot "shrubbot.cfg"
Po pierwsze należy w folderze jaymod utworzyć plik shrubbot.cfg

Przykładowy shrubbot.cfg:



[level]
level = 0 wartość 0 < 999
name = default nazwa levelu np: Admin
flags = iahcp zapisywane są tutaj komendy (wyjaśnienie znaczenia później )
greeting = [player] nadchodzi przywitajcie go [gdy wchodzi z osoba na takowym lvlu będzie wyświetlana wiadomość ]
[level]
level = 999
name = Administrator / Owner Serwera
flags = *
greeting = [player] Wchodzę na serwer.
* w podpunkcie flags oznacza wszystkie komendy



[admin]
name = [nick gracza]
guid = [guid gracza]
level =[level gracza]
flags = [ komendy jakie gracz może używać ]
greeting = [ wiadomość jaka bedzie wyświetlana gdy ta osoba wejdzie na serwer]

PRZYK?AD:
[admin]
name = Player
guid = XXXXXXXXXX-GUID-XXXXXXXXX
level = 999
flags = +k-C
greeting = Stand up! [player] (a [level]) has entered!
Zamiast XXXXXXXXXX-GUID-XXXXXXXXX wstawiamy swój pełny PBGuid. Skąd go wziąć? Tu znajdziesz jak go sprawdzić: link


6. level.db i user.db

JayMod 2.2.0 korzysta z plików level.db i user.db są to pliki zamiast starego shrubbota wszystko w nich zapisane jest przejrzyściej, a teraz streszczenie.

W skrócie. Po zainstalowaniu JayMod-a wchodzisz na swój nowy serwer, logujesz się na rcona i wpisujesz po kolei:

Kod:
/rcon (hasło) !levadd 9
/rcon (hasło) !levedit 9 -acl [email protected]
Nie wpisujemy "(" i ")"... Teraz sprawdzasz numer swojego miejsca na serwerze

Kod:
/players
I dodajesz sobie admina:

Kod:
/rcon !setlevel NUMER_SLOT 9


Wpisz teraz:
!admintest
!help (i otwórz konsolę, znajdziesz tam listę wszystkich komend, których możesz użyć na serwerze)

Przykład pliku Level.db:

objaśnienia:

level = wartość liczbowa lvlu
name = nazwa levela bez kolorów
namex= taka sama treść nazwy lvlu lecz mogą zostać wprowadzone kolory
greetingtext= wpisujemy tutaj treść wiadomości jaką zobaczy serwer gdy osoba na tym lvlu wejdzie na serwer
greetingaudio= to co wyżej lecz dajemy ścieżke do dźwięku jaki usłyszy serwer
acl= komendy
acl= [email protected] // otrzymujemy wszystkie komendy
acl= +C/[NAZWA_KOMENDY] // otrzymujemy poszczególne komendy np. acl= +C/admintest



level = 999
name = default
namex = ^1 default
greetingtext = przyszedł admin
greetingaudio = /superadmin.wav
acl = [email protected]


Edit by sKMed!X

Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 7]   [Czytał: 10118]
Komentarze
jaszpol dnia 15.03.2010 o 19:09
Dobrze opisane :)
kaC dnia 29.04.2010 o 12:28
No dobra korzystalem z tego ale cos nie odpala
kaC dnia 29.04.2010 o 12:30
Proszę was Pomożecie mi Zrobić server błagam was chłopaki:| Proszę Proszę Proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:(:(:(:(
jaszpol dnia 29.04.2010 o 13:00
w moim arcie jest opisane jakie są wymagania aby założyć serwer
Link lub tekst jest widoczny tylko dla userów. Zaloguj się lub Zarejestruj aby go zobaczyć.
skmedix dnia 28.05.2011 o 11:50
Edit by sKMed!X :)
Amen dnia 17.02.2013 o 20:45
Dobre ;)
kaczka dnia 11.09.2013 o 23:32
Szkoda, że żywcem zerżnięte z wolfet i nawet nie poprawiłeś skmedix ich błędów. Sądzę, że tego tutka nawet nie sprawdziłeś. Cały ten wolfeket jest zerżnięty z innych portali o et.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 67% [2 głosy]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 33% [1 głos]
Słabe Słabe 0% [żadnych głosów]
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

1shot1kill.pl

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 3
Zarejestrowanych: 3 146
Najnowszy User: KAMKILL
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 822 213
Unikalnych wizyt dziœ: 744
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 259 196
Wszystkich postów: 22 125
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 7 użytkowników:
~Google, tapir76, hessu, bossik, Wodzu, MANIEK INO, mazak

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl