Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu przedwczoraj o 14:35
Witam wszystkich
vudka dnia 30.05.2017 o 20:08
Avi na jakąś gierke w końcu po paru miesiącach
brhi dnia 13.05.2017 o 01:38
nikt o lanie nie pisze?
bossik dnia 05.05.2017 o 10:53
baczka zapraszam do napisania tematu na forum , a nie jako artykul :)
vudka dnia 29.04.2017 o 18:30
Siedziałem wczoraj cały dzień ale pusto darquel gdzieś był po za domem a wieju w Polsce...
Rcon dnia 29.04.2017 o 16:00
czasem tam siedze
vudka dnia 29.04.2017 o 12:28
A na tsie siedzisz? Bo cały ds
Rcon dnia 28.04.2017 o 20:57
nie wiem nie gram w gre
vudka dnia 28.04.2017 o 18:18
hardlag dzieje się coś jeszcze?
brhi dnia 08.04.2017 o 23:21
/connect 136.243.70.233:27960
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleonline
MANIEK INO43 minuty temu
hessugodzine temu
Perez3 godziny temu
mazakdzisiaj o 10:31
tapir76dzisiaj o 06:34
bossikwczoraj o 22:07
Goœci na stronie: 3 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Omni-Boty
Napisane przez: imawesome
Data: 21 marzec 2010

Omni-Boty


Ten tutorial jest kontynuacją tego artykułu.

Pobieramy Omni-Bot'y pełną wersję 0.66:
Windows - Pobierz
Linux - Pobierz

Dla Windowsa - Omni-boty domyślnie zainstalują się w C:\Program Files\Omni-Bot.

Często boty uruchamiają się automatycznie wraz z Jay-Mod-em, jednak gdyby tak się nie stało trzeba skopiować folder Omni-Bot z Program Files do folderu serwera.

Aby boty się regulowały same (jeśli ktoś się połaczy bot się rozłącza) trzeba edytować plik
et_autoexec.gm w folderze
omni-bot\scripts\et_autoexec.gm Mój plik wygląda tak:


//Ładowanie innych skryptów których potrzebujemy.
ExecScript("et_navconfig.gm");
ExecScript("commands.gm");
ExecScript("et_commands.gm");
ExecScript("utilities.gm");
ExecScript("et_utilities.gm");
ExecScript("difficulty.gm");
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
//Zarejestrowanie podstawowych ustawień klas dla botów.
RegisterDefaultProfile(CLASS.SOLDIER, "def_bot.gm");
RegisterDefaultProfile(CLASS.MEDIC, "def_bot.gm");
RegisterDefaultProfile(CLASS.ENGINEER, "def_bot.gm");
RegisterDefaultProfile(CLASS.FIELDOPS, "def_bot.gm");
RegisterDefaultProfile(CLASS.COVERTOPS, "def_bot.gm");

// Ustawienia pseudonimów dla botów. Można używać kolorów
// Kolory w ET
// ^0 = czarny
// ^1 = czerwony
// ^2 = zielony
// ^3 = żółty
// ^4 = niebieski
// ^5 = jasny niebieski
// ^6 = różowy
// ^7 = biały

Names["^3[BOT]^7N00Bs"] = ""; imiona botów
Names["^3[BOT]^7mAus"] = "";
Names["^3[BOT]^7Jack"] = "";
Names["^3[BOT]^7Nick"] = "";
Names["^3[BOT]^7Gay"] = "";
Names["^3[BOT]^7PanzerNoob"] = "";
Names["^3[BOT]^7Zack"] = "";
Names["^3[BOT]^7Cody"] = "";

// przykład Zarejestrowanego bota lecz nie jest to wymagane
//Names["Nazwa"] = "Nazwa.gm";

// Ustawienia minimalnej i maksymalnej ilości botów przy rozpoczęciu mapy
//MinBots(8);
//MaxBots(8);

// Nie zmieniać poniższego ustawienia!
// global TargetBreakableDist = 10.0;

//~ global TestMapOn = true;

global PostMapLoad = function()
{
Util.ProcessMovers();
};

print("ET Script Executed");




Możemy pozmieniać różne rzeczy np. by boty były słabe, albo boty "mordercy", można poustawiać jaka nazwa bota będzie nam odpowiadała, jakie będą boty miały bronie itd. Można też stosować komendy, niestety zamieszczę je w j. angielskim, aczkolwiek każdy powinien je zrozumieć:



addbot : Adds a bot to the game najważniejsza komenda dodająca boty wpisujemy ją

rcon password bot addbot [liczba]



balanceteams : Forces bots to keep teams balanced
debugbot : Enables debugging output on a specific bot
debugtriggers : Prints triggers to console
dontmove : Enables/disables all bot movement ability.
dontshoot : Enables/disables all bot shooting ability.
draw_goals : draws debug information for all mapgoals
drawblocktests : Enables drawing of blockable line tests
drawthreats : Enables drawing of detected threats
kickall : Kick all bots from the game
kickbot : Removes a bot from the game
maxbots : The maximum players to keep in play
minbots : The minimum players to keep in play
nav_logfailedpath : Saves info about failed path attempts for debugging.
nav_showfailedpath : Render a failed path by its index.
navsystem : Creates a navigation system of a specified type.
reload_weapons : Reloads the weapon database from script files on disc.
revision : Shows the revision the bot dll was built from.
script_collect : Performs a garbage collection
script_debug : Enables/disables debug messages in the scripting system.
script_run : Executes a string as a script snippet.
script_runfile : Executes a specified script file
script_stats : Shows scripting system memory usage/stats
show_bb : Shows the contents of the global blackboard.
show_goals : prints out the names of each goal
showprocesses : Stops a process by its name.
stopprocess : Stops a process by its name.
version : Prints out the bot version number.
waypoint_add : Adds a waypoint at the current position
waypoint_addflag : Adds a navigation flag to this waypoint
waypoint_addflagx : Adds a navigation flag to the waypoint in crosshairs
waypoint_autobuild : Auto-connect waypoints
waypoint_autoradius : Automatically adjusts waypoint radius.
waypoint_avoid : Adds an avoidance weight to waypoints in radius.
waypoint_benchmark : Times a path query between every waypoint
waypoint_benchmarkgc : Times a _GetClosestWp for each wp
waypoint_benchtrace : Benchmark tracelines
waypoint_biconnect : Create a bi-directional path between 2 waypoints
waypoint_biconnectx : Create a bi-directional path between 2 waypoints in crosshairs
waypoint_changeradius : Changes the radius by a specified value
waypoint_clearallflags : Clears the flags from all waypoints
waypoint_clearcon : Clears the connections from a waypoint.
waypoint_clearproperty : Clears a user defined property of the closest waypoint.
waypoint_color : Customize color of various waypoints.
waypoint_connect : Create a path between 2 waypoints
waypoint_connectx : Create a path between 2 waypoints in crosshairs
waypoint_dcall : Disconnect all waypoints
waypoint_del : Deletes a waypoint from the current position
waypoint_deleteaxis : Deletes all waypoints across a specified axis.
waypoint_info : Prints information about the nearest waypoint
waypoint_load : Load last saved waypoints from disk
waypoint_lockselected : Select all waypoints within a radius.
waypoint_mirror : Mirrors all current waypoints across a specified axis.
waypoint_move : Move a waypoint, keeping connections.
waypoint_save : Save current waypoints to disk
waypoint_select : Select all waypoints within a radius.
waypoint_setdefaultradius : Sets the radius for any future waypoints
waypoint_setfacing : Sets the facing for the closest waypoint
waypoint_setname : Assigns a name to closest waypoint
waypoint_setproperty : Sets a user defined property of the closest waypoint.
waypoint_setradius : Sets the radius for the closest waypoint
waypoint_shownames : Prints all waypoint id's and names that optionally match an expression
waypoint_stats : Prints all waypoint stats
waypoint_translate : Translates all waypoints by a given amount.
waypoint_unlockall : Select all waypoints within a radius.
waypoint_view : Turn on/off waypoint visibility
waypoint_viewfacing : Turn on/off waypoint facing visibility



//

A teraz dla linuxa



Konieczne jest wgranie plików Omni-Bot do głównego folderu ET

Nasz Konfiguracja :
na Przykład:

W pliku serwer.cfg (Dla JayMod-a jaymod.cfg) umieszczonego w folderze z modem dopisujemy


omnibot_enable 1
Oraz

omnibot_path "/sciezka/do/katalogu/omni-bot"

U mnie jest to tak:
omnibot_path "/home/etserver/omni-bot/"


Gdy wszystko ustawimy poprawnie, uruchamiamy serwer, logujemy się na rcona i po kolei wpisujemy:

/rcon bot addbot 1 1 /rcon bot addbot 1 0
Gdzie:
1 to numer druzyny (0 - allies - 1 axis), a 2 to numer klasy (1 - Soldier, 2 - Medic, 3 - Engineer, 4 - Field Ops, 5 Covert Ops)


Jest też inny sposób łączenia botów poprostu w katalogu jaymod tworzymy plik przykładowo omniboty.cfg
Teraz otwieramy ten plik i wpisujemy :

// start
// bot addbot
// save f.e as : omni-bot.cfg -in same folder where your server.cfg is-
// put the line : exec omni-bot.cfg in your server.cfg to add bots automatic on map start
bot addbot 1 1 Soldat-Axis
bot addbot 1 2 Sani-Axis
bot addbot 1 3 Engi-Axis
bot addbot 1 4 Leut-Axis
bot addbot 1 5 Covert-Axis
bot addbot 2 1 Soldier-Allied
bot addbot 2 2 Medic-Allied
bot addbot 2 3 Engi-Allied
bot addbot 2 4 Leut-Allied
bot addbot 2 5 Covert-Allied
// eof



Nalezy pamiętać również by dopisać w pliku jaymod.cfg i server.cfg linijkę niżej

ja zastosowałem nazwe pliku "omniboty"
exec omniboty.cfg więc ja wpiszę tak. Oczywiście można zmieniać dowolnie nazwę pliku lecz trzeba pamiętać o zmienieniu też linijki w server.cfg na [nazwa pliku].cfg


Edit by sKMed!X

Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 3]   [Czytał: 13361]
Podobne artykuły
Nie znaleziono podobnych artykułów.
Komentarze
skmedix dnia 06.12.2010 o 20:46
Nowa wersja ...:D
tAc? dnia 27.12.2010 o 14:50
0.66 to stabilna wersja, w odróżnieniu od v0.71 :P
kubapl dnia 05.01.2013 o 14:17
Jak pobiore dla win no to mi nie działa :/
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

1shot1kill.pl

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 3
Zarejestrowanych: 3 146
Najnowszy User: KAMKILL
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 823 418
Unikalnych wizyt dziœ: 1 949
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 259 224
Wszystkich postów: 22 127
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 8 użytkowników:
~Google, MANIEK INO, hessu, Perez, mazak, tapir76, bossik, Wodzu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl