Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

vudka dzisiaj o 05:53
Kultury trochę, wielka postać et odchodzi więc sobie ten regulamin w dupe wsadzić możesz!
hessu wczoraj o 23:12
Zgadzam się ale regulamin i ostatnia decyzja Administracji Pozdrawiam
wieju wczoraj o 23:08
wolność słowa bracie ;)
hessu wczoraj o 23:06
Piszesz że dużo się zmieniło to nie psuj tego swoimi postami kogo to obchodzi żegnasz to pa
WujekGoogle wczoraj o 22:56
papa
wieju wczoraj o 22:50
żegnam
hessu wczoraj o 22:42
Sprawdz bo dużo ludzi ma tą instalke
kisi wczoraj o 15:44
musze obczaic czemu na legacy nie pobiera
kisi wczoraj o 15:43
jak chcecie jakies linki do plikow to pioszcie
Agressiv wczoraj o 15:01
Zapraszam do ponownego zapoznania się z regulaminem forum.
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Baza frag movie 712 wyœ.
Jak grać w ET 2017 3193 wyœ.
Silent 0.9.0 1417 wyœ.
Public SERVERS ETPRO 2439 wyœ.
Streamy O ET 2473 wyœ.
Enhmod 6746 wyœ.
Regulamin wersja Nie... 1466 wyœ.
Zobacz więcej...
Ostatnio Widziani
Googleonline
wieju36 minut temu
~MANIEK INO44 minuty temu
Agressiv58 minut temu
shizol2 godziny temu
WujekGoogle2 godziny temu
Intro2 godziny temu
Goœci na stronie: 21 online

Mapping

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Komendy Cvar b_ (etpro)
Napisane przez: tAc?
Data: 27 lipiec 2010

Komendy Cvar b_ (etpro)


Komenda Domyślnie Opis
b_altHud 0 Wygląd HUD'a, dostępne wartości: 0-3
b_altHudFlags 0 Dodatki do HUD'a, dostępne wartości: 0-9
b_antilag 1 Niwelowanie lagów przy strzelaniu, dostępne wartości: 0, 1
b_backupcvars 1 Kontroluje czy zastępcze pliki są tworzone, gdy cvary etpro są ograniczone, dostępne wartości: 0, 1
b_chatAlpha 0.33 Definiuje przezroczystość czatu, dostępne wartości: 0-1.0
b_chatFlags 1 Pokazuje flagi (Axis/Allies) obok wiadomości, dostępne wartości: 0, 1
b_chatsounds 0 Włącza dźwięk przy pojawieniu się wiadomości, dostępne wartości: 0, 1
b_cmdwarnings 1 Włącza/wyłącza zawiadomienia z komend tjl_*, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_dynamitecam 0 Automatycznie przełącza kamerę do podstawionego dynamitu podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_dynamitecounter 0 Pokazywanie na demie czerwoną łunę, kiedy dynamit jest uzbrojony, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_followxDistance 50 Położenie kamery w demie w osi X
b_demo_followyDistance 0 Położenie kamery w demie w osi Y
b_demo_followzDistance 20 Położenie kamery w demie w osi Z
b_demo_freecamspeed 800 Kontroluje szybkość poruszania się kamery (komenda podobna do g_speed)
b_demo_grenadecam 0 Automatycznie przełącza kamerę do rzuconego granatu podczas oglądania dema, 1 = granaty, 2 = "puszka" Field Ops'a, granaty dymne Covert Ops'a
b_demo_lookat -1 Nie pokazuje wybranego przez nas gracza na demie (-1 wyłącza tę opcję)
b_demo_mortarcam 0 Automatycznie przełącza kamerę do pocisku mortara podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_nametags 0 Pokazuje nicki graczy nad nimi podczas wyświetlania dema , 1 = pokazuje widocznych graczy, 2 = pokazuje wszystkich graczy, 4 = pokazuje numer gracza, 8 = pokazuje klasę gracza
b_demo_nopitch 1 Kiedy ustawione na 1, kamera nie pokazuje użytej broni w demie
b_demo_panzercam 0 Automatycznie przełącza kamerę do strzału z panzerfausta podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_pitchturnspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_demo_playersprites 1 Kontrola ustawień poruszania się graczy podczas odtwarzania dema
b_demo_pvshint 0 Pokazuje linię poruszania się kamery na demie, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_rollspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_demo_teamonlymissilecam 0 Na demie pokazuje graczy tylko z twojego teamu, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_yawturnspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_descriptiveTextscale 0.8 Wielkość tekstu w limbo
b_drawclock 0 Kiedy ustawione na 1, zegar z czasem jest wyświetlany na twoim HUD'zie, dostępne wartości: 0, 1
b_drawpromotions 1 Kontroluje czy wiadomości odnośnie awansu są pokazywane, dostępne wartości: 0, 1
b_drawranks 1 Pokazywanie rang obok nicków, dostępne wartości: 0, 1
b_drawrewards 1 Ustawienie wiadomości o zdobytych rangach, dostępne wartości: 0, 1
b_drawspectatoralpha 1.0 Definiuje przezroczystość "spectator", "shoutcaster", "freecam", dostępne wartości: 0 - 1.0
b_drawspectatorteamflags 1 Pokazuje małą flagę obok gracza, za którym podążamy w Spectator, dostępne wartości: 0, 1
b_drawspeed 0 Pokazuje prędkościomierz na HUDzie, dostępne wartości: 0-5
b_fireteamAlpha 1 Definiuje przezroczystość tabelki fireteam'u, dostępne wartości: 0-1.0
b_fireteamLatchedClass 0 W tabelce fireteam'u pokazuje klasy (i ew. zmianę klasy) graczy
b_goatsound 1 Włącza dźwięk lamy przy zabiciu nożem, dostępne wartości: 0, 1
b_hitsounds 1 Definiowanie hitsoundów, 0 = wyłączenie hitsound'ów, 1 = włączenie, 2 = dźwięk tylko przy headshocie
b_hudYoffset 10 Położenie HUD'a (wartości na minusie - w dół; na plusie - w górę)
b_lagometerAlpha 1 Definiuje przezroczystość lagomierza, dostępne wartości: 0-1.0
b_locationJustify 0 Wyrównanie wyświetlania nick'ów w tabeli fireteamu, -1 = lewy dół, 0 = lewy, 1 = prawy dół
b_locationMaxChars 25 Maksymalna długość nazwy lokacji graczy w tabeli fireteam
b_locationMode 0 Kontrola położenia, 0 = domyślnie, 1 = pokazuje lokacje nicków, 2 = pokazuje położenie współrzędnych, 4 = nie szuka twojego położenia, 8 = nie wchodzi z powrotem do lokalizacji współrzędnych, gdy nie ustalono lokalizacji nazwy, zamiast tego pokazuje "unknown"
b_logbanners 1 Definiuje pokazywanie bannerów w konsoli, dostępne wartości: 0, 1
b_mapzoom 5.159 Wartość przybliżenia mapki w kompasie, dostępne wartości: 1.0-7.43
b_muzzleflash 1 Kiedy ustawione na 1, pokazuje efekt ognia z lufy, dostępne wartości: 0, 1
b_noactivatelean 0 Kiedy ustawione na 1, wyłącza wychylanie się klawiszem F + kierunek poruszania, dostępne wartości: 0, 1
b_numPopups -1 Kontroluję liczbę wyskakujących okienek w HUD'zie, -1 = domyślnie, 0 = wyłączenie wyskakujących okienek, n = liczba wyskakujących okienek
b_panzerhack 1 Kiedy będzie ustawione na 1 i gdy ma się cztery gwiazdki solidera, zamiast pistoletu będziemy mieli SMG
b_popupFadeTime 2500 W jakim czasie wyskakujące okienka będą zanikać (w milisekundach)
b_popupStayTime 2000 Czas trwania wyskakujących okienek (w milisekundach)
b_popupTime 1000 Czas pomiędzy wyskakującymi okienkami (w milisekundach)
b_predefineddemokeys 1 Kiedy ustawione na 1, to odtwarzanie dema używa zakodowany klucz, którego nie można nadużywać
b_shovesounds 1 Włącza dźwięk pchnięcia, dostępne wartości: 0, 1
b_simpleItems 0 Kiedy ustawione na 1, włącza modele 2D leżących na ziemi apteczek, amunicji oraz broni, dostępne wartości: 0, 1
b_speedinterval 100 Czas (w milisekundach) pomiędzy update'ami szybkościomierza
b_speedunit 0 Jednostka szybkości w szybkościomierzu, dostępne wartości: 0 = UPS, 1 = mi/h, 2 = km/h
b_textcolorfilter "" Kolor znaków w większości wiadomościach
b_tjg_ghostfx 2 Specjalny efekt dla trickjumpów, w którym ducha można odróżnić od gracza , 0 = bez efektu, 1 = miganie, 2 = duch, 3 = płonący, 4 = tylko płomień
b_tjl_draw 1 Kiedy ustawione na 0, linie trickjump'u nie będą pokazywane, dostępne wartości: 0, 1
b_tjl_color green Określa kolor linii trickjump'u
b_tjl_quickslot 0 Określa slot stosowany przy specyfikacji "quickslot" do tjl_startrecord. Tak jest również w slocie używanym przez tjl_menu.
b_tjl_showmaxspeed 0 Kiedy ustawione na 1, twoja maksymalna prędkość będzie wyświetlana na linii trickjump'u
b_tjl_stepsize 0.5 Minimalna odległość pomiędzy dwoma najbliższymi punktami linii trickjump'u
b_tjl_stoponnomove 1 Kiedy ustawione na 1, to automatycznie nagrywane jest demo od rozpoczęcia się linii trickjumpu, aż do zatrzymania postaci
b_tracers 1 Włącza/wyłącza łuski pocisków, dostępne wartości: 0 = brak łusek, 1 = wszystkie łuski są widoczne, 2 = nie pokazuj własnych łusek
b_votetextscale 0.8 Definiuje wielkość tekstu vote (głosowania)
b_watermarkAlpha 1 Definuje przezroczystość znaku wodnego, dostępne wartości: 0-1.00
b_weapaltReloads 1 Kiedy ustawione na 1, PPM jest wykorzystywany do przeładowywania broni, dostępne wartości: 0, 1



Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 1]   [Czytał: 8370]
Komentarze
wilq dnia 29.12.2010 o 13:15
przydatne ;) wlasnie pisze cfg to skorzystam z tego :P
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

ET:Legacy

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

Statystyki Strony
Osób online: 21
Zarejestrowanych: 3 276
Najnowszy User: Radeovi
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 4
Unikalnych wizyt: 7 654 215
Unikalnych wizyt dziœ: 1 587
Wszystkich artykułów: 141
Wszystkich newsów: 113
Wszystkich plików: 1 038
Wszystkich pobrał: 297 327
Wszystkich postów: 21 649
Wszystkich komentarzy: 1 873
Wszystkich zdjęć: 132
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 15 użytkowników:
Google, wieju, ~MANIEK INO, Agressiv, shizol, WujekGoogle, Intro, bossik, rash, Rambo, mazak1, vudka, hessu, Wodzu, RaStA LoVe

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.