Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu przedwczoraj o 19:56
No to jak już wcześniej pisane Zapraszamy na Serwer Polska-Ubojnia i Polska Gazownia :)
vudka dnia 21.06.2018 o 05:53
Kultury trochę, wielka postać et odchodzi więc sobie ten regulamin w dupe wsadzić możesz!
kisi dnia 20.06.2018 o 15:44
musze obczaic czemu na legacy nie pobiera
kisi dnia 20.06.2018 o 15:43
jak chcecie jakies linki do plikow to pioszcie
Agressiv dnia 20.06.2018 o 15:01
Zapraszam do ponownego zapoznania się z regulaminem forum.
hessu dnia 19.06.2018 o 19:50
Tak jest Maniuś dzieki a ja już ip zmieniać zapragnoł w imie tej gry :D dziekuje jutro wolne więc na spokojnie zrobie
~MANIEK INO dnia 19.06.2018 o 08:25
hessu sprawa wyglada tak jest taka paczka 34,34mb i legancy niechce jej pobrac ja wkleilem ja recznie w silenta i legancy u kisisa smiga
~MANIEK INO dnia 19.06.2018 o 08:03
z tego co widze to ten sam plik pobiera z fast dl a pozniej z silent czyli pliki kisi ma ok tylko legancy co pamietam nie bierze zadnych menu serwera i tak dalej moze to jest problem
~MANIEK INO dnia 19.06.2018 o 07:47
może ma te pliki podwójnie w pobieraniu i legancy glupieje
~MANIEK INO dnia 19.06.2018 o 07:47
hessu próbowałem do kisisa wbić z legancy i lipa widzi ten sam plik dwa razy i nie może pobrać
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Baza frag movie 715 wyœ.
Jak grać w ET 2017 3199 wyœ.
Silent 0.9.0 1420 wyœ.
Public SERVERS ETPRO 2443 wyœ.
Streamy O ET 2477 wyœ.
Enhmod 6749 wyœ.
Regulamin wersja Nie... 1468 wyœ.
Zobacz więcej...
Ostatnio Widziani
Google8 minut temu
mazak113 minut temu
Agressiv6 godzin temu
hessudzisiaj o 00:09
~MANIEK INOwczoraj o 23:05
Nescavewczoraj o 22:45
bossikwczoraj o 22:42
Goœci na stronie: 3 online

Mapping

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Komendy Cvar cg_ (ogólne)
Napisane przez: tAc?
Data: 27 lipiec 2010

Komendy Cvar cg_ (ogólne)


Komenda Domyślnie Opis
cg_announcer 1 Określa dźwięk spikera "FIGHT!", "Allies win!" itd.
cg_atmosphericEffects 1 Określa występowanie opadów atmosferycznych (deszcz, śnieg)
cg_autoAction 0 Autoakcje, które automatycznie po wczytaniu mapy się uruchamiają, 1 = nagrywanie dema, 2 = screenshot na koniec mapy, 4 = screenshot statystyk, 7 = wszystko
cg_autoActivate 1 Automatyczne podnoszenie paczek amunicji, apteczek, broni itd.
cg_autoReload 1 Automatyczne przeładowanie, kiedy magazynek jest pusty
cg_autoSwitch 0 Automatyczne przełączenie broni z SMG na pistolet, kiedy braknie naboi
cg_blinktime 0 Czas trwania cienia, który pokazuje się gdy otrzymujemy obrażenia (w milisekundach)
cg_bloodDamageBlend 1.0 Określa intensywność widoku krwi podczas odnoszenia obrażeń
cg_bloodFlash 1.0 Określa intensywność widoku krwi podczas strzelania
cg_bloodTime 120 Czas, podczas którego widzimy krew na ekranie w trakcie otrzymywania obrażeń (w milisekundach)
cg_bobpitch 0.002 Efekt bujania celownika (przód/tył) podczas chodzenia
cg_bobroll 0.002 Efekt bujania celownika (lewo/prawo) podczas chodzenia
cg_bobup 0.005 Efekt pionowego bujania celownika podczas chodzenia
cg_bobyaw 0.002 Efekt bujania podczas obrotu
cg_brassTime 2500 Określa czas widoku łusek leżących na ziemi (w milisekundach)
cg_cameraOrbitDelay 50 Szybkość obracania kamerą w czasie, gdy leżymy i czekamy na medyka
cg_complaintPopUp 1 Określa czy wyświetlić tabelkę z pytaniem o zabraniu XP'a kumplowi z drużyny, gdy ten cię zabije
cg_coronafardist 1536 Czym większa wartość, tym większy rozbłysk światła
cg_coronas 1 Włączenie/wyłączenie efektu rozbłysku światła
cg_crosshairAlpha 1.0 Przezroczystość celownika
cg_crosshairAlphaAlt 1.0 Przezroczystość obramówki celownika
cg_crosshairColor white Kolor celownika
cg_crosshairColorAlt white Kolor obramówki celownika
cg_crosshairHealth 0 Kolor celownika zmienia się razem ze spadkiem ilości HP
cg_crosshairPulse 1 Pulsacja celownika
cg_crosshairSize 48 Wielkość celownika
cg_crosshairX 0 Przesunięcie celownika w osi X (lewo/prawo)
cg_crosshairY 0 Przesunięcie celownika w osi Y (góra/dół)
cg_cursorHints 1 Wyświetla ikonki podłożenia dynamitu, zniszczenia przez czołg itd.
cg_cycleAllWeaps 1 Włącza przełączanie broni scrollem
cg_descriptiveText 1 Pokazuje wiadomość "You killed XXX"
cg_draw2D 1 Włączenie/wyłączenie HUD'a
cg_drawBuddies 1 Jeżeli widzisz jakiegoś gracza podczas gry z fireteamu, widnieje nad nim ikonka
cg_drawCompass 1 Włącza kompas
cg_drawCrosshair 1 Pokazuje celownik
cg_drawCrosshairNames 1 Po najechaniu celownikiem na kolegów z drużyny, pokazuje ich nicki
cg_drawCrosshairPickups 1 Pokazuje ikonkę ręki nad elementami, które możemy podnieść (apteczka, amunicja itd.)
cg_drawFireteamOverlay 1 Pokazuje tabelkę fireteam'u
cg_drawFPS 0 Pokazuje licznik FPS
cg_drawGun 1 Pokazuje twoją broń
cg_drawNotifyText 1 Pokazuje informacje o twojej pozycji (You are near XXX)
cg_drawReinforcementTime 1 Pokazuje czas do twojego następnego respawn'u
cg_drawRoundTimer 1 Pokazuje czas do zakończenia mapy
cg_drawSmallPopupIcons 0 Pokazuje mniejsze wyskakujące informacje
cg_drawSnapshot 0 Pokazuje czas, liczbę użytych komend oraz snapsów od rozpoczęcia gry
cg_drawSpreadScale 1 Gdy ustawimy na 2 - będzie pokazywać pasek odrzutu koło celownika przy każdej broni
cg_drawStatus 1 Ustala, czy można zmienić przezroczystość HUD'a
cg_drawTeamOverlay 2 Wielkość tabelki fireteam'u
cg_drawWeaponIconFlash 2 Ikonka broni zmieniająca kolor w zależności od czynności. Gdy strzelamy podświetla się na czerwono, gdy nie strzelamy - na żółto
cg_fov 90 Ustala kąt widzianego obrazu
cg_gibs 1 Wyświetlanie krwawych szczątek żołnierzy po wybuchu granatu, zmiażdżeniu itd.
cg_hudAlpha 4.0 Przezroczystość HUD'a
cg_instanttapout 0 Po zabiciu nie czeka na medyka, tylko od razu przenosi do limbo menu (wybór postaci)
cg_lagometer 0 Pokazuje lagomierz
cg_marktime 20000 Czas widocznośći kul/wybuchów na elementach otoczenia, np. ścianach (w milisekundach)
cg_noAmmoAutoSwitch 1 Automatyczna zmiana broni na następną, gdy brakuje amunicji
cg_noTaunt 0 Wyświetla teksty i dźwięki Voice Chat'u
cg_noVoiceChats 0 Określa czy dźwięki Voice Chat'u mają być słyszalne
cg_noVoiceText 0 Określa czy tekst Voice Chat'u ma być widoczny
cg_popupLimboMenu 1 Ładuje limbo menu zaraz po załadowaniu mapy
cg_predictItems 1 Predykcja klienta do podnoszenia przedmiotów
cg_printObjectiveInfo 1 Pokazywanie wiadomości typu: "East radar parts returned"
cg_quickMessageAlt 1 Gdy ustawione na 1 - wiadomości Voice Chat'u wysyłamy cyferkami, a kiedy ustawione na 0 - literami
cg_recording_statusline 9 Pokazywanie informacji o nagrywaniu dema, 0 = wyłączenie napisów
cg_runpitch 0.002 Efekt bujania celownika (góra/dół) podczas chodzenia
cg_runroll 0.005 Efekt bujania celownika (lewo/prawo) podczas chodzenia
cg_shadows 1 Pokazuje cienie postaci
cg_showblood 1 Efekt krwi podczas doznawania obrażeń
cg_specHelp 1 Pokazuje pomocne informacje w trybie Spectator
cg_stereoSeparation 0.4 Ustawienie odległości kanałów stereo od siebie
cg_teamChatHeight 8 Ilość widocznych linijek tekstu w Chat'cie
cg_teamChatsOnly 0 Pokazuje w Chat'cie tylko wiadomości od drużyny
cg_teamChatTime 8000 Czas, po którym wiadomości w Chat'cie znikną (w milisekundach)
cg_tracerchance 0.4 Gęstość widzianych kul
cg_tracerlength 160 Czas do zniknięcia kul
cg_tracerSpeed 4500 Szybkość kul
cg_tracerwidth 0.8 Szerokość kul
cg_useScreenshotJPEG 1 Zapisywanie ScreenShot'ów w formacie JPG zamiast TGA
cg_useWeapsForZoom 1 Przybliżanie i oddalanie widoku w lunecie sniperki scrollem, 0 = wyłączone, 1 = włączone, 2 = włączone, ale odwrócone
cg_viewsize 100 Procent wyświetlanego ekranu podczas gry
cg_voiceSpriteTime 6000 Czas trwania ikonki nad głową kolegi z drużyny, gdy użyje on VoiceChat'u (w milisekundach)
cg_weaponCycleDelay 150 Szybkość zmiany broni (przy przełączaniu scroll'em)
cg_wolfparticles 1 Wyświetlanie efektu dymu i niektórych efektów świetlnych
cg_zoomDefaultBinoc 22.5 Początkowe przybliżenie lornetki, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomDefaultFG 55 Początkowe przybliżenie z FG42, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomDefaultSniper 20 Początkowe przybliżenie ze sniperki, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomfov 22.5 Ustala kąt widzianego obrazu, kiedy patrzymy przez lunetę
cg_zoomStepBinoc 3 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lornetce
cg_zoomStepFG 10 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lunecie FG42
cg_zoomStepSniper 2 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lunecie sniperki



Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 0]   [Czytał: 18446]
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas napisać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

ET:Legacy

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

Statystyki Strony
Osób online: 3
Zarejestrowanych: 3 276
Najnowszy User: Radeovi
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 4
Unikalnych wizyt: 7 661 244
Unikalnych wizyt dziœ: 669
Wszystkich artykułów: 141
Wszystkich newsów: 113
Wszystkich plików: 1 038
Wszystkich pobrał: 298 563
Wszystkich postów: 21 652
Wszystkich komentarzy: 1 873
Wszystkich zdjęć: 132
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 16 użytkowników:
Google, mazak1, Agressiv, hessu, ~MANIEK INO, Nescave, bossik, Wodzu, shizol, Intro, rash, Rcon, iLuminati, wieju, ~Paulaa, WujekGoogle

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.