Tylko zalogowani mogš pisać w Shoutbox'ie.

hessu dnia 15.08.2017 o 11:59
Żyje tu jeszcze ktoś ?
hessu dnia 11.07.2017 o 14:16
W czym problem
hessu dnia 11.07.2017 o 14:15
?
Katalonczyk dnia 10.07.2017 o 20:48
pomocy https://wolfeket.pl/f
orum/viewthread.php?f
orum_id=16&thread_id=
2853
pento880 dnia 10.07.2017 o 20:17
pomocy, nie moge uruchomic et
mazak dnia 09.07.2017 o 09:17
toc etlegacy to to samo co et :)
hessu dnia 08.07.2017 o 17:05
Ta gra ma swoje lata a nadal sie wraca do gry
~wieju dnia 08.07.2017 o 15:36
troche :D
k4rw4n dnia 08.07.2017 o 15:12
Spoko :-) trochę ludzi gra ?
hessu dnia 08.07.2017 o 11:41
ET-Legacy jest to Aktualizacja gry najnowszy projekt ulepszony np w jezyku polski grafika itp ja sam osobiście korzystam z tej instalki tu masz link do pobrania https://www.etlegacy.
com/
PANEL LOGOWANIA
Zgubione has?o Nie masz u nas konta? Zarejestruj si? teraz!
Najnowsze Poradniki
Ostatnio Widziani
~Googleodchodzi
mazak5 godzin temu
RaStA LoVedzisiaj o 01:06
hessuwczoraj o 20:21
vudkaprzedwczoraj o 20:39
MrKubson93przedwczoraj o 15:45
anpoladeprzedwczoraj o 08:37
Goœci na stronie: 1 online

Mecze z GamesTV

Partnerzy

http://www.wolfeket.pl
Komendy Cvar r_ (grafika)
Napisane przez: tAc?
Data: 27 lipiec 2010

Komendy Cvar r_ (grafika)


Komenda Domyślnie Opis
r_allowExtensions 1 Przełącza wideo umożliwiając korzystanie z rozszerzeń OpenGL
r_ambientScale 0.5 Siła oświetlenia postaci
r_ati_fsaa_samples 1 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_ati_truform_normalmode zobacz obok Komenda dla kart graficznych ATI Radeon, domyślnie: GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR
r_ati_truform_pointmode zobacz obok Komenda dla kart graficznych ATI Radeon, domyślnie: GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR
r_ati_truform_tess 1 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_cacheShaders 1 Włącza buforowanie materiałów (shader'ów)
r_clampToEdge 1 Wysokość mgły
r_clear 0 Czyści każdą klatkę z koloru: 1 = fioletowego, 2 = czarnego,
"r g b" = niestandardowe, 0 = nie czyści
r_colorbits 0 Głębia kolorów, 16/32
r_colorMipLevels 0 Poziomy części kolorow
r_customaspect 1 Proporcje ekranu zdefiniowane ręcznie przez użytkownika
r_customheight 1024 Ustawia wysokość rozdzielczości
r_customwidth 1600 Ustawia szerokość rozdzielczości
r_depthbits 0 Głębokość bitowa bufora głębokości
r_detailtextures 1 Użycie szczegółowych tekstur
r_displayRefresh 0 Częstotliwość odświeżania monitora
r_dlightBacks 1 Wyrównanie jasności dla obszarów ciemniejszych oraz jaśniejszych
r_drawentities 1 Pokazuje rysowanie postaci
r_drawfoliage 1 Pokazuje trawę
r_drawSun 1 Pokazuje Słońce na niebie
r_drawworld 1 Pokazuje render mapy
r_dynamiclight 1 Pokazuje efekt błysków
r_ext_ATI_pntriangles 0 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_ext_compiled_vertex_array 1 Pokazuje opracowaną tablicę wierzchołków
r_ext_compressed_textures 1 Pokazuje skompresowane tekstury
r_ext_gamma_control 1 Włącza korektę kontroli jasności otoczenia (gamma)
r_ext_multitexture 1 Włącza multiteksturowanie
r_ext_NV_fog_dist 0 Włącza lub wyłącza elementy konstrukcyjne mgły
r_ext_texture_env_add 1 Włącza dodatek mieszania w multiteksturowaniu
r_ext_texture_filter_anisotropic 0 Włącza lub wyłącza filtrowanie anizotropowe
r_facePlaneCull 1 Nie wyświetla ukrytych stron obiektów
r_fastsky 0 Zamiast specyficznego dla danej mapy nieba, wypełnia tą przestrzeń jednolitym kolorem
r_finish 0 Włącza lub wyłącza synchronizację każdej klatki
r_flares 1 Włącza rozbłyski wybuchów
r_fullscreen 1 Przełącza pomiędzy trybem pełnoekranowym, a okienkowym
r_gamma 1.3 Ustawia poziom jasności rysowanej grafiki
r_glDriver opengl32 Użycie sterownika OpenGL. Gdy mamy problemy z OpenGL, można ustawić na "3dfxvgl"
r_glIgnoreWicked3D 0 Przy użyciu 3dfx ignoruje złe sterowniki 3D
r_highQualityVideo 1 Wysoka jakość filmików
r_ignoreFastPath 0 Włącza lub wyłącza ścieżkę szybkiego wykorzystania sprzętu w multiteksturowaniu
r_ignoreGLErrors 1 Ignoruje błędy OpenGL i próbuje kontynuować renderowanie
r_ignorehwgamma 0 Ignoruje jasność (gammy) w systemie
r_inGameVideo 1 Wyświetla filmiki w limbo menu
r_intensity 1 Określa poziom intensywności
r_lightmap 0 Pokazuje lightmapy bez renderowania tekstur
r_lodbias 0 Jakość renderowania obiektów, otoczenia 0 = wysoki, 1 = średni, 2 = niski, 3 = niestandardowe
r_lodCurveError 250 Określa wysokość spadku krzywych
r_lodscale 5 Określa skalę w celu dostosowania poziomu detali
r_mapoverbrightbits 2 Pojaśnia tekstury (przeciwieństwo r_overBrightBits)
r_mode 4 Ustawia rozdzielczość ekranu

0 = 320x240
1 = 400x300
2 = 512x384
3 = 640x480
4 = 800x600
5 = 960x720
6 = 1024x768
7 = 1152x864
8 = 1280x1024
9 = 1600x1200
10 = 2048x1536
11 = 856x480 (panoramiczny)
-1 = niestandardowe
r_nocull 0 Włącza lub wyłącza renderowanie ukrytych obiektów
r_nocurves 0 Włącza lub wyłącza renderowanie krzywych
r_normallength 0.5 Wysokość przedmiotów
r_nv_fogdist_mode zobacz obok domyślnie GL_EYE_RADIAL_NV
r_oldMode "" Stary tryb rozdzielczości
r_overBrightBits 0 Pociemnia tekstury (przeciwieństwo r_mapoverbrightbits)
r_picmip 1 Ustawia jakość tekstur, 0 = wysoka, 1 = średnia, 2 = niska, 3 = niestandardowe
r_primitives 0 Określa metody renderowania
r_railCoreWidth 1 Ustawia szerokość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_railSegmentLength 32 Ustawia wysokość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_railWidth 16 Ustawia grubość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_rmse 0.0 Gdy masz stary komputer, możesz ustawić tą wartość na 50 - wzrost kilku FPS
r_roundImagesDown 1 Zaokrąglanie obrazów
r_showmodelbounds 0 Pokazuje granice modeli
r_shownormals 0 Może być używane do wykrywania wallhack'ów podczas oglądania dem
r_showtris 0 Pokazuje wektorów
r_simpleMipMaps 1 Zmienia sposób sporządzania grafiki (wykorzystuje proste mipmapy)
r_singleShader 0 Nieco zwiększa jakość tekstur
r_smp 0 Włącza wykorzystanie wieloprocesorowości
r_stencilbits 0 Głębia kolorów dla tekstur
r_stereo 0 Włącza/wyłącza separację kanałów stereo dla okularów 3D
r_subdivisions 4 Określa szczegóły krzywych
r_swapInterval 0 Włącza synchronizację pionową
r_textureAnisotropy 1.0 Określa poziom filtrowania tekstur anizotropowych
r_texturebits 0 Określa ilość kolorów przeznaczonych na tekstury (32-16)
r_textureMode zobacz obok Ustawia filtrowanie tekstur, dwuliniowe = GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST, trzyliniowe = GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR, domyślnie: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
r_trisColor zobacz obok Ustawia kolor dla r_tris. Użycie: r_triscolor r g b a, domyślnie: "1.0 1.0 1.0 1.0"
r_uifullscreen 0 Hack do usuwania mgły
r_wolffog 1 Włącza mgłę
r_zfar 0 Określa odległość zanikania obiektów
r_znear 3 Określa odległość zanikania obiektów w pobliżu gracza



Artykuł napisany dla WolfekET.pl.
[Komentarzy: 0]   [Czytał: 17781]
Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas napisać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Losowe Zdjęcia
Nasi Partnerzy

SKmedix - Personal Website

3style

http://etw-funzone.eu/

Zabijaka.pl - Zabójcza jakość, wystrzałowa cena

Pukawka

gamestv

ET:Legacy

Statystyki Strony
Osób online: 1
Zarejestrowanych: 3 159
Najnowszy User: Niemyj
Głównych Administratorów: 3
Administratorów: 8
Unikalnych wizyt: 6 935 427
Unikalnych wizyt dziœ: 654
Wszystkich artykułów: 183
Wszystkich newsów: 175
Wszystkich plików: 1 037
Wszystkich pobrał: 264 029
Wszystkich postów: 22 151
Wszystkich komentarzy: 2 087
Wszystkich zdjęć: 131
W cišgu ostatnich 24 godzin naszš strone odwiedziło 4 użytkowników:
~Google, mazak, RaStA LoVe, hessu

Najwięcej osób online (115) było dnia 27 grudzień 2012 r. o godzinie 22:10.
Website hosted by SKmedix.pl